Tisse hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
10 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2018

JD

Hej de damer, endnu et symptom spørgsmål. 

Nøj hvor er det svært ikke at tænke på symptomer, når man bare SÅ gerne vil have en bebs 

Jeg havde ægløsning d. 15. April, og i går og i dag har jeg været på toilettet 9+ gange i de vågne timer. Og jeg skal simpelthen tisse så meget hver gang  drikker ikke mere end normalt, hvilket egentlig er for lidt. Kan det overhovedet lade sig gøre at kroppen reagerer så hurtigt efter ægløsning ? 

Ventetiden fra ægløsning til testdag føles altid lang synes jeg. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2018

Anonym

JD skriver:

Hej de damer, endnu et symptom spørgsmål. 

Nøj hvor er det svært ikke at tænke på symptomer, når man bare SÅ gerne vil have en bebs 

Jeg havde ægløsning d. 15. April, og i går og i dag har jeg været på toilettet 9+ gange i de vågne timer. Og jeg skal simpelthen tisse så meget hver gang  drikker ikke mere end normalt, hvilket egentlig er for lidt. Kan det overhovedet lade sig gøre at kroppen reagerer så hurtigt efter ægløsning ? 

Ventetiden fra ægløsning til testdag føles altid lang synes jeg. 

Du kan ikke være gravid så kort tid efter ægløsning, vil ik tro ægløsning kan give øget tissetrang, det er i hvert fald ik pga graviditet. Måske har du blærebetændelse?

Anmeld Citér

20. april 2018

JD

Anonym skriver:

Du kan ikke være gravid så kort tid efter ægløsning, vil ik tro ægløsning kan give øget tissetrang, det er i hvert fald ik pga graviditet. Måske har du blærebetændelse?

Har prøvet at have blærebetændelse før, så ved det ikke kan være det. Har ikke ondt eller ubehag 

Anmeld Citér

20. april 2018

Anonym

JD skriver:

Har prøvet at have blærebetændelse før, så ved det ikke kan være det. Har ikke ondt eller ubehag 

Så må det være enten psykisk eller noget andet, det kan desværre ikke være en graviditet 

Anmeld Citér

20. april 2018

B&J

Du kan sagtens ha blærebetændelse uden det gør ondt eller ubehag.

men det kan også være du har frosset

drukket mere

snart skal ja din mensturstion 

Anmeld Citér

20. april 2018

Baby#two

JD skriver:

Det kan stadig godt være blærebetændelse. Jeg gik med blærebetændelse i næsten en mdr, for havde jo ikke ondt når jeg tissede eller gjorde ondt da jeg sad ned. Men efter næsten en mdr tog jeg til læge og jeg havde så blærebetændelse. Jeg har ellers så ondt at jeg hverken kan gå eller kravle og så holder jeg mig, fordi det gør så ondt .

Anmeld Citér

20. april 2018

JD

Baby#two skriver:

Det kan stadig godt være blærebetændelse. Jeg gik med blærebetændelse i næsten en mdr, for havde jo ikke ondt når jeg tissede eller gjorde ondt da jeg sad ned. Men efter næsten en mdr tog jeg til læge og jeg havde så blærebetændelse. Jeg har ellers så ondt at jeg hverken kan gå eller kravle og så holder jeg mig, fordi det gør så ondt .

Kunne være jeg skulle få det tjekket så 

Anmeld Citér

20. april 2018

Baby#two

JD skriver:

Kunne være jeg skulle få det tjekket så 

Vil være en god ide. Hellere en gang for meget, end en gang for lidt. 

Anmeld Citér

24. april 2018

JD

Jeg har nu haft virkelig ondt i brysterne I 3 dage, og tog en test til morgen som viste ultra svagt positiv indenfor tid 

Er kun 3+1 I dag, så er spændt på at se udviklingen de kommende dage i hcg.

Jibiiiiiiii 

Anmeld Citér

25. april 2018

JD

3+2 og igen positiv test. Tydeligere end i går så jeg vil holde fast i at det må hænge sammen. Gravid i 2 cyklus! Vi brugte over 2 år sidst. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.