Når Nærhed, sex og omsorg er betydnigsfuldt, men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2018

Anonym trådstarter

Er efterhånden begyndt at føle mig overflødig, ligegyldig og ja.. Bare en man kan springe på hver 14 dag, uden at tænke på at jeg måske også ville have gavn af en orgasme, forspil, at blive kælet for.. Nydt og begæret. 

Jeg er gravid i know jeg har nogle problematikker med bækken der gør at det ikke lige er havebordet jeg skal svinges op på osv. Men jeg er fanme ikke syg

Jeg er sygemeldt og har været det i noget tid, så jeg ser ingen mennesker i løbet af dagen.. Før kl 16. Jeg føler mig som den ensommeste i hele verden. Efter sex igår brød jeg fuldstændig sammen... Endnu engang hvor jeg havde lagt op til sex som det sidste års tid..... Hvor det ender i at jeg ikke rigtig når at blive tændt, før udløsnigen er overstået, hver gang inkluderer han min vibrator(nemmeste løsning for at nå til orgasme) han har ikke givet mig finger eller slikket mig i 2 år. Alt er bare lige på og overstået, jeg forsøgte ved hjælp af mit legetøj selv at stimulere mig til en orgasme, så går han sørme ud og drikker vand og slut, jeg lagde lortet væk og mistede fuldstændig lysten. Jeg føler mig så lille og ligegyldig, virkelig!! Jeg savner bekræftelse jeg savner at få afvide jeg er lækker og han bare vil ha mig! Men nej. ...

Han kom ud til mig da jeg gik på wc igår efter sex og jeg var grædefærdig.  Han forsøgte at holde om mig og spørge hvad der var galt, jeg sagde til ham jeg havde brug for alene tid. 

Efter 5 min gik jeg ind i seng igen og sagde de her ting til ham... Hvad jeg manglede og havde behov for.

Han sagde han jo så måtte blive bedere til at bekræfte mig for han synes da jeg er dejlig. 

Det er ikke den opfattelse jeg får, jeg er hamrende hormonel og hele min dag Idag har været smadret grundet det igår... Jeg er så ked af det... Jeg føler jeg er ved at give op... Har tegn på depression, er normalt et udadvendt socialt menneske.. Jeg kommer ikke ud, jeg er bare hjemme.. Har svært ved at tage mig sammen til den mindste ting, min hjerne og mit bækken hæmmer mig. 

Puha havde bare brug for luft og måske et godt råd til hvordan i alverden jeg skal komme videre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2018

Rosa-Sophia

Hvor er jeg bare ked af at høre, at du har sådan en mand. Find dig ikke i det. Jeg havde selv en kæreste, der opførte sig på den måde . Det var som om, at han hverken tændte på min nydelse eller det at tilfredsstille. Han slikkede aldrig og det med fingrene var sådan halvhjertet arbejde, som han gjorde for at nå til den "vigtigste" del at stikke sin pik i min mund eller fisse (undskyld mit vulgære sprog ). Når han så var færdig gik han også bare ud og tog vand, smøg tændte fjernsynet  hvad ved jeg. Hver eneste gang, vi talte om det, var hans svar, at når han selv var kommet kunne han ikke mere, jeg sagde så  at mine fingre og tunge da stadig virker også efter orgasme. Så sagde han, at jamen efter sin egen orgasme havde han ikke længere lyst. Og det er jo svært at argumentere imod for ingen skal gøre noget de ikke har lyst til. På sigt blev det for meget for mig.

Nu er du "heldigvis" gravid og jeg håber, at det kan forklare årsagen til den seksuelle del af problematikken, men i forhold til for og efterspil, synes jeg, at det lyder ret trist og desværre som noget jeg kendte for godt med min ekskæreste.

Jeg har desværre ikke et råd for med ham her endte jeg med at slå op, fordi hans meget lidt gavmilde væsen var et all Around problem  Men selvfølgelig vil du ikke bare droppe din mand som du venter barn med og det vil jeg heller ikke råde til. 

Anmeld Citér

20. april 2018

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia85 skriver:

Hvor er jeg bare ked af at høre, at du har sådan en mand. Find dig ikke i det. Jeg havde selv en kæreste, der opførte sig på den måde . Det var som om, at han hverken tændte på min nydelse eller det at tilfredsstille. Han slikkede aldrig og det med fingrene var sådan halvhjertet arbejde, som han gjorde for at nå til den "vigtigste" del at stikke sin pik i min mund eller fisse (undskyld mit vulgære sprog ). Når han så var færdig gik han også bare ud og tog vand, smøg tændte fjernsynet  hvad ved jeg. Hver eneste gang, vi talte om det, var hans svar, at når han selv var kommet kunne han ikke mere, jeg sagde så  at mine fingre og tunge da stadig virker også efter orgasme. Så sagde han, at jamen efter sin egen orgasme havde han ikke længere lyst. Og det er jo svært at argumentere imod for ingen skal gøre noget de ikke har lyst til. På sigt blev det for meget for mig.

Nu er du "heldigvis" gravid og jeg håber, at det kan forklare årsagen til den seksuelle del af problematikken, men i forhold til for og efterspil, synes jeg, at det lyder ret trist og desværre som noget jeg kendte for godt med min ekskæreste.

Jeg har desværre ikke et råd for med ham her endte jeg med at slå op, fordi hans meget lidt gavmilde væsen var et all Around problem  Men selvfølgelig vil du ikke bare droppe din mand som du venter barn med og det vil jeg heller ikke råde til. 

Tak for dit ærlige svar. Hold nu fast hvor har vi eksperimenteret og i de første 6 mdr var han vild efter mig. Så fik vi hus og ja så tog huset ligesom bare hans fokus. Jeg kan bare mærke at jeg ikke er færdig med at have god sex.. Det gør mig altså i langt bedere humør og giver mig selvtillid. Men han er ligesom bare brændt ud og gået fra at ville bruge alt muligt legetøj til ingenting... Andet end en vibrator for så går det hele jo stærkere. 

Har egentlig håbet at det bare var en periode men nu har perioden varet i 2 år..det er Heller ikke blevet bedere af jeg er gravid.. Men hans lyst har ikke været der længe... Når jeg konfrontere ham siger han at han da har lyst... Føler mig bare slet ikke som en rigtig kvinde .. Det er opslidende.. 

Anmeld Citér

20. april 2018

Rosa-Sophia

Anonym skriver:

Tak for dit ærlige svar. Hold nu fast hvor har vi eksperimenteret og i de første 6 mdr var han vild efter mig. Så fik vi hus og ja så tog huset ligesom bare hans fokus. Jeg kan bare mærke at jeg ikke er færdig med at have god sex.. Det gør mig altså i langt bedere humør og giver mig selvtillid. Men han er ligesom bare brændt ud og gået fra at ville bruge alt muligt legetøj til ingenting... Andet end en vibrator for så går det hele jo stærkere. 

Har egentlig håbet at det bare var en periode men nu har perioden varet i 2 år..det er Heller ikke blevet bedere af jeg er gravid.. Men hans lyst har ikke været der længe... Når jeg konfrontere ham siger han at han da har lyst... Føler mig bare slet ikke som en rigtig kvinde .. Det er opslidende.. 

Når det har stået på i to år, vil jeg tænke, at du skal insistere på en alvorlig snak om det og måske holde noget med parterapi elle sexolog i hovedet, som en overvejelse. Jeg ved ikke om det virker, for min eks var en weekendkæreste og vi var kun sammen i 9 måneder, så der gjorde vi ikke så meget for at redde det. Men nu har i hus og barn (om lidt ) så synes jeg  at det er værd at kæmpe for. Og det er altså et fælles ansvar, at sex (med alt hvad det indebærer) fungerer for jer begge to.

Jeg har indtil jeg mødte min nuværende kæreste for lidt over to år siden altid været den med mest lyst i mine forhold. Og det kan være rigtigt hårdt ikke at føle sig begæret, jeg følte mig mindre feminin og fik i perioder rigtig dårlig selvtillid. Det skal man ikke leve med. 

Måske er det huset, der dræner ham for energi og det ved jeg ikke, hvad man kan gøre ved. Der er jo selvfølgelig noget minimum vedligeholdelse at se til, ved ikke hvad han gør udover det. Har aldrig haft hus, men det lyder krævende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.