Er efterhånden begyndt at føle mig overflødig, ligegyldig og ja.. Bare en man kan springe på hver 14 dag, uden at tænke på at jeg måske også ville have gavn af en orgasme, forspil, at blive kælet for.. Nydt og begæret.
Jeg er gravid i know jeg har nogle problematikker med bækken der gør at det ikke lige er havebordet jeg skal svinges op på osv. Men jeg er fanme ikke syg
Jeg er sygemeldt og har været det i noget tid, så jeg ser ingen mennesker i løbet af dagen.. Før kl 16. Jeg føler mig som den ensommeste i hele verden. Efter sex igår brød jeg fuldstændig sammen... Endnu engang hvor jeg havde lagt op til sex som det sidste års tid..... Hvor det ender i at jeg ikke rigtig når at blive tændt, før udløsnigen er overstået, hver gang inkluderer han min vibrator(nemmeste løsning for at nå til orgasme) han har ikke givet mig finger eller slikket mig i 2 år. Alt er bare lige på og overstået, jeg forsøgte ved hjælp af mit legetøj selv at stimulere mig til en orgasme, så går han sørme ud og drikker vand og slut, jeg lagde lortet væk og mistede fuldstændig lysten. Jeg føler mig så lille og ligegyldig, virkelig!! Jeg savner bekræftelse jeg savner at få afvide jeg er lækker og han bare vil ha mig! Men nej. ...
Han kom ud til mig da jeg gik på wc igår efter sex og jeg var grædefærdig. Han forsøgte at holde om mig og spørge hvad der var galt, jeg sagde til ham jeg havde brug for alene tid.
Efter 5 min gik jeg ind i seng igen og sagde de her ting til ham... Hvad jeg manglede og havde behov for.
Han sagde han jo så måtte blive bedere til at bekræfte mig for han synes da jeg er dejlig. 
Det er ikke den opfattelse jeg får, jeg er hamrende hormonel og hele min dag Idag har været smadret grundet det igår... Jeg er så ked af det... Jeg føler jeg er ved at give op... Har tegn på depression, er normalt et udadvendt socialt menneske.. Jeg kommer ikke ud, jeg er bare hjemme.. Har svært ved at tage mig sammen til den mindste ting, min hjerne og mit bækken hæmmer mig.
Puha havde bare brug for luft og måske et godt råd til hvordan i alverden jeg skal komme videre. 
Anmeld
Citér