Silikone bryster og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2018

Anonym trådstarter

Jeg har fået silikone bryster siden første barn blev født. Har lige et spørgsmål til jer der har været gravide/født med silikonebryster. 

1. Kunne i mærke ømme bryster ved graviditet? Altså som symptom? Tænker om jeg vil få ømme bryster igen, eller om det ikke sker, da de stadig er en smule følelsesløse ved ar og brystvorter (2 år siden operation). Har du erfaringer? 

2. Hvordan føltes det da mælken løb til efter fødsel? Frygter virkelig den del, da de var ved at springe i luften første gang og det var så smertefuldt trods jeg ikke havde silikonebryster der. 

3. Gjorde det meget ondt at amme? (Hvis du har prøvet både med og uden silikone, er der så stor forskel?). Trods min følelsesløshed, så gør det ondt på en mærkelig måde hvis man rør ved brystvorterne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2018

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

https://www.nyebryster.dk/maa-man-amme-efter-en-brystforstoerrelse/

Tak for svar. Dog giver det mig slet ikke svar på netop nogle af mine spørgsmål.

Men jeg er opmærksom på at jeg godt må amme og at det måske ikke kan lade sig gøre. Men med den kamp jeg havde sidst, så kunne det næsten være ét fedt.  

Anmeld Citér

21. april 2018

Anonym

Jeg har prøvet med og uden. Har ammet 1,5 år begge gange. Det gik super. Dog er jeg lidt træt af at mine bryster nu her to år efter bestemt ikke er pæne længere.. men det er nok mere et spørgsmål om gener og bindevæv. Men selve det at amme og være gravid forløb total problemfrit.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.