I tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
12 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2018

Anonym trådstarter

Er det normalt at være i tvivl om jeg er gravid vis jeg ville være 31+0 uger henne imorgen ? jeg kan ikke teste positiv og har egentlig ikke tænkt det som mulighed men nu er jeg meget itvivl fordi mine bukser strammer og jeg har taget på og jeg er meget træt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Er det normalt at være i tvivl om jeg er gravid vis jeg ville være 31+0 uger henne imorgen ? jeg kan ikke teste positiv og har egentlig ikke tænkt det som mulighed men nu er jeg meget itvivl fordi mine bukser strammer og jeg har taget på og jeg er meget træt

Nej man er ikke i tvivl. Du er ikke gravid.

Anmeld Citér

19. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej man er ikke i tvivl. Du er ikke gravid.

ok tak

Anmeld Citér

19. april 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis du føler dig i tvivl så tag forbi og snak med din læge om det i morgen...

der findes tilfælde hvor kvinden ikke har vidst det før fødslen men det er meget sjældent det sker...

hvis du i forvejen var overvægtig og oven i har foranliggende moderkage så er det ikke alle der mærker liv fra baby...

lægen er der som uddannet person til at hjælpe når man er i tvivl om noget med sit helbred... ikke en der håner hvis man tager fejl eller gør grin med en for at spørge om tingene..

hvis man har sådan en læge skal man tage at melde det til patientforeningen og skifte øjeblikkeligt...

Anmeld Citér

20. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvis det er dig der fik finger med måske lidt sæd på og  der har været ved læge og fået taget blodprøve med hcg på 2. Så nej du er ikke gravid. Du har ikke engang haft sex. Test eller blodprøve ville slå ud. Du har vel bare taget lidt på. 

Anmeld Citér

20. april 2018

God-mor

Anonym skriver:

Du er ikke gravid, men du burde gå til din læge og få en henvisning til en psykolog, som kan hjælpe dig med at slippe din forestilling om at du er gravid. Du er paranoid. (Går ud fra at det er dig der har oprettet efterhånden utallige tråde herinde, hvor du skal have bekræftet fra andre brugere at du ikke kan være gravid). Det er faktisk kærligt ment, men du har altså et problem. 

Anmeld Citér

20. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det er dig der fik finger med måske lidt sæd på og  der har været ved læge og fået taget blodprøve med hcg på 2. Så nej du er ikke gravid. Du har ikke engang haft sex. Test eller blodprøve ville slå ud. Du har vel bare taget lidt på. 

det er ikke mig men tænkt nok folk ville tro det. Men tak

Anmeld Citér

20. april 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Du er ikke gravid, men du burde gå til din læge og få en henvisning til en psykolog, som kan hjælpe dig med at slippe din forestilling om at du er gravid. Du er paranoid. (Går ud fra at det er dig der har oprettet efterhånden utallige tråde herinde, hvor du skal have bekræftet fra andre brugere at du ikke kan være gravid). Det er faktisk kærligt ment, men du har altså et problem. 

Anmeld Citér

20. april 2018

God-mor

Anonym skriver:

Ok, det var jeg så bare overbevist om. Men er dog alligevel meget overbevist om at du ikke er gravid. 

Anmeld Citér

22. april 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Ok, det var jeg så bare overbevist om. Men er dog alligevel meget overbevist om at du ikke er gravid. 

ok tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.