Er jeg et dårligt menneske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2018

Babilooo

Ej vi bruger ca 600-700 kr på støvler og flyverdragt  vi har i hvert fald råd til et barn. Men altså inseminering kan vi ikke betale da vi har ting som vi prioriterer først, såsom gæld osv. Altså vi kan ikke komme af med 3000 kr på en gang men altså hvis vi nu lagde til side så kan det lade sig gøre og så er jeg selvfølgelig bange for at det ikke lykkedes-så er det spildte penge. Jeg er sådan lidt en person som ikke køber noget jeg ikke ved om det "dur" og hvor jeg ikke er 100 % sikker i

Ok - hvad bruger du af mærker ? Bare nysgerrig. Min sønners vinterstøvler koster i sig  selv   750? Og flyverdragten omkring 1200kr. Måske kan jeg få et godt tip

og mht garantier .. det er der jo desværre ikke. Jeg kan fortælle at vi nok har brugt ca 110.000-120.000kr på vores sidste søn. Tre behandlinger med donoræg i udlandet - så i det perspektiv er 3000 jo peanuts 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2018

Anonym trådstarter

Ok - hvad bruger du af mærker ? Bare nysgerrig. Min sønners vinterstøvler koster i sig  selv   750? Og flyverdragten omkring 1200kr. Måske kan jeg få et godt tip

og mht garantier .. det er der jo desværre ikke. Jeg kan fortælle at vi nok har brugt ca 110.000-120.000kr på vores sidste søn. Tre behandlinger med donoræg i udlandet - så i det perspektiv er 3000 jo peanuts 

Altså man kan få Viking støvler For 300 kr hos Skoringen  flyverdragt koster ca 400 i Føtex eller Sport outlet eller hvad den nu hedder. Jeg går efter tilbud  

hold da op det er mange penge  men dejligt I fik jeres søn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.