Fjolle indlaeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

Becks

Min moar kommer hjem idag og skal bo hos mig indtil den 25/10

Og DET betyder GAVER  Baade foedselsdagsgaver og julegaver..

Ihh elsker gaver hihi..

Det knap saa fede er at jeg er syg, og render rundt og knokler for at hjemmet skal se nogenlunde ud til hun kommer. Hun landede imorges, og er hos min soester nu.. Hun kommer hjem til mig kl 15:30 ------> Gisp jeg har travlt

God dag til jer alle

Knus Beck, som skal have mors hjemmelavede mad iaften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Mira0911

Beck skriver:

Ihh elsker gaver hihi..

Det knap saa fede er at jeg er syg, og render rundt og knokler for at hjemmet skal se nogenlunde ud til hun kommer. Hun landede imorges, og er hos min soester nu.. Hun kommer hjem til mig kl 15:30 ------> Gisp jeg har travlt

God dag til jer alle

Det bliver da kanon hyggeligt at din mor kommer...

God bedring til dig..

Du skal nok nå det inden hun kommer...

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Beck skriver:

Ihh elsker gaver hihi..

God dag til jer alle

Hehe Forstår godt både Smilyerne. Sådan ville jeg BESTEMT også ha det, hvis min mor skulle bo hos os i 2 uger Selvom min mor er skøn, så er der jo en grund til man flytter hjemmefra.

Men for at din mor kommer idag og for toldere der ikke tror at mac&cheese er narko

Hvorfor er det lige at din mor bor i staterne... ??

Anmeld

14. oktober 2009

Becks

Zafir skriver:

Hehe Forstår godt både Smilyerne. Sådan ville jeg BESTEMT også ha det, hvis min mor skulle bo hos os i 2 uger Selvom min mor er skøn, så er der jo en grund til man flytter hjemmefra.

Men for at din mor kommer idag og for toldere der ikke tror at mac&cheese er narko

Hvorfor er det lige at din mor bor i staterne... ??

Hehe ja, og min mor og jeg, har absolut ikke det bedste forhold til hinanden  Men det skal nok gaa, ellers smutter jeg ned til min skoenne veninde og gudsoen, laengere nede ad gaden

Uhh ja, bare de ikke har troet det, vi skal jo have vores dosis mac&cheese hihi...

Hun arbejder med et firma der hedder Open top city sightseeing, som hende og hendes chef (min venindes stedfar) startede i Washington, og nu har de det ogsaa i San francisco og Las Vegas, men begge bor i udkanten af DC

http://opentopsightseeing.com/

http://www.presswire.dk/default.asp?o=1&pid=30253

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Beck skriver:

Hehe ja, og min mor og jeg, har absolut ikke det bedste forhold til hinanden  Men det skal nok gaa, ellers smutter jeg ned til min skoenne veninde og gudsoen, laengere nede ad gaden

Uhh ja, bare de ikke har troet det, vi skal jo have vores dosis mac&cheese hihi...

Hun arbejder med et firma der hedder Open top city sightseeing, som hende og hendes chef (min venindes stedfar) startede i Washington, og nu har de det ogsaa i San francisco og Las Vegas, men begge bor i udkanten af DC

http://opentopsightseeing.com/

http://www.presswire.dk/default.asp?o=1&pid=30253

Det er meget godt at du har en nødbremse, hvis det blir for hårdt at have moar lige op og ned af en hele tiden

Det er da rimelig vildt at lave sådan noget sihgtseeing og det og så i flere byer! mmm godt for hende...

Anmeld

14. oktober 2009

Becks

Zafir skriver:

Det er meget godt at du har en nødbremse, hvis det blir for hårdt at have moar lige op og ned af en hele tiden

Det er da rimelig vildt at lave sådan noget sihgtseeing og det og så i flere byer! mmm godt for hende...

Hej soede...

Min mor blev stoppet i tolden  Saa ingen Mac&cheese til os denne gang.. Men hun har lovet, at naar hun kommer hjem, saa sender hun til mig, og saa sender jeg videre til dig

DUMME TOLDERE

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Beck skriver:

Hej soede...

Min mor blev stoppet i tolden  Saa ingen Mac&cheese til os denne gang.. Men hun har lovet, at naar hun kommer hjem, saa sender hun til mig, og saa sender jeg videre til dig

DUMME TOLDERE

HVAD FANDEN tror de at de er de dumme bæ-toldere!!! Hvad farligt kan der være i det Ih altså - nogen sku gi dem en på trynen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.