Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
her sidder jeg oppe på førstesalen og kæmper med min bachelor opgave og Søren sidder nede i stuen. Da jeg tjekker min mail for at se om min vejleder har skrevet tilbage, er der istedet en mail fra min kære husbond med denne overskrift: Låving ju is isi kås ju'r bjutiful. og indeni står der: lala lalala lala lalala lala lalala..........
så blir man glad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så er der point! Det var sødt...
Hvor sødt!
Et bevis på at der ikke skal meget til at glæde hinanden og holde liv i kærligheden!
hehe.
Jeg sidder også og kæmper med min BA, men ingen søde mails her... kun kedelige opkald om aftensmad og indkøb. pip. - jeg vil os ha en søren der sender mig søde mails.
LauraLW skriver: hehe. Jeg sidder også og kæmper med min BA, men ingen søde mails her... kun kedelige opkald om aftensmad og indkøb. pip. - jeg vil os ha en søren der sender mig søde mails.
Hehe... Måske var der grundlag for et bi-firma, for søren: Opmundring af kvinder der skriver bachloropgaver... Mmm
Men super sødt! Dejligt med en mand der gør sådan noget!...
Heldige asen!!! Min kæreste er bestet ikke lige i kridthuset i dag men med sådan en mail tror jeg godt jeg kunne overtales til at blive glad igen..
Nååårh, det var da søøødt
Mine disse mails måtte have gået galt i forsendelsen da jeg skrev bachelor
Tjuhl skriver: her sidder jeg oppe på førstesalen og kæmper med min bachelor opgave og Søren sidder nede i stuen. Da jeg tjekker min mail for at se om min vejleder har skrevet tilbage, er der istedet en mail fra min kære husbond med denne overskrift: Låving ju is isi kås ju'r bjutiful. og indeni står der: lala lalala lala lalala lala lalala.......... så blir man glad
nååååårh hvor er han dejlig.... kan ens mænd komme på opdragelsesanstalt hos ham???
manden kom lige op i ham, da jeg sagde, at tøserne på baby.dk syntes han skulle have et bijob.
"En BLOWJOB? ja tak!" råbte han glad. (det fik han nu ikke, der er ingen overspringshandlinger her )
Hvor sødt...
Det må sq da være herligt at modtage sådan en mail i ny og næ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128