Låving ju is isi kås ju'r bjutiful?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

oo

her sidder jeg oppe på førstesalen og kæmper med min bachelor opgave og Søren sidder nede i stuen. Da jeg tjekker min mail for at se om min vejleder har skrevet tilbage, er der istedet en mail fra min kære husbond med denne overskrift: Låving ju is isi kås ju'r bjutiful‏. og indeni står der: lala lalala lala lalala lala lalala..........

så blir man glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

RumlesMor

Så er der point! Det var sødt...

Anmeld

14. oktober 2009

FruPudderkvast

Hvor sødt!

Et bevis på at der ikke skal meget til at glæde hinanden og holde liv i kærligheden!

Anmeld

14. oktober 2009

LauraLW

hehe.

Jeg sidder også og kæmper med min BA, men ingen søde mails her... kun kedelige opkald om aftensmad og indkøb. pip. - jeg vil os ha en søren der sender mig søde mails.

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

hehe.

Jeg sidder også og kæmper med min BA, men ingen søde mails her... kun kedelige opkald om aftensmad og indkøb. pip. - jeg vil os ha en søren der sender mig søde mails.

Hehe... Måske var der grundlag for et bi-firma, for søren: Opmundring af kvinder der skriver bachloropgaver... Mmm

Men super sødt! Dejligt med en mand der gør sådan noget!...

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Heldige asen!!! Min kæreste er bestet ikke lige i kridthuset i dag   men med sådan en mail tror jeg godt jeg kunne overtales til at blive glad igen..

Anmeld

14. oktober 2009

Lise

Nååårh, det var da søøødt  

Mine disse mails måtte have gået galt i forsendelsen da jeg skrev bachelor  

Anmeld

14. oktober 2009

mariamiss6

Tjuhl skriver:

her sidder jeg oppe på førstesalen og kæmper med min bachelor opgave og Søren sidder nede i stuen. Da jeg tjekker min mail for at se om min vejleder har skrevet tilbage, er der istedet en mail fra min kære husbond med denne overskrift: Låving ju is isi kås ju'r bjutiful‏. og indeni står der: lala lalala lala lalala lala lalala..........

så blir man glad

nååååårh hvor er han dejlig.... kan ens mænd komme på opdragelsesanstalt hos ham???

Anmeld

14. oktober 2009

oo

manden kom lige op i ham, da jeg sagde, at tøserne på baby.dk syntes han skulle have et bijob.

"En BLOWJOB? ja tak!" råbte han glad. (det fik han nu ikke, der er ingen overspringshandlinger her )

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

Hvor sødt...

Det må sq da være herligt at modtage sådan en mail i ny og næ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.