FO Dage når man er sygemeldt med graviditets gener

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.479 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. april 2018

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg er lidt blank arbejder som ssa men har siden februar været sygemeldt med graviditets gener. Nu får jeg min arbejdstids opgørelse og ser at der er skrevet FO Dage på min arbejdsplan som afholdte ..? Må de det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg er lidt blank arbejder som ssa men har siden februar været sygemeldt med graviditets gener. Nu får jeg min arbejdstids opgørelse og ser at der er skrevet FO Dage på min arbejdsplan som afholdte ..? Må de det? 

Hvis du er syg kan de jo ikke afholdes, men går tabt for så vidt jeg ved kan de heller ik udbetales, så om de står som afholdte eller ikke betyder vel ik noget medmindre du bliver raskmeldt inden normperioden udløber og du vil kunne afholde dem? 

Anmeld Citér

18. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvis du er syg kan de jo ikke afholdes, men går tabt for så vidt jeg ved kan de heller ik udbetales, så om de står som afholdte eller ikke betyder vel ik noget medmindre du bliver raskmeldt inden normperioden udløber og du vil kunne afholde dem? 

Mener godt de kan udbetales i visse situationer. Jeg optjente stadig fo dage under min barsel feks 

Anmeld Citér

18. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Okay tak for svar 

Anmeld Citér

18. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mener godt de kan udbetales i visse situationer. Jeg optjente stadig fo dage under min barsel feks 

Jaaaaaa tænker også alle de dage jul og nytår man har knoklet burde komme en til gode .. Nå pyt ville bare lige høre om der var nogle der vidste noget 

Anmeld Citér

18. april 2018

Anonym

Anonym skriver: