Jeg er ikke forelsket mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.493 visninger
5 svar
21 synes godt om
17. april 2018

Anonym trådstarter

Vi har været sammen i mange år og har tre børn sammen... men men men problemet er jeg er ikke forelsket mere ... alt hvad han gør , irritere mig og jeg føler jeg er blevet til en sur mokke og er ikke mig selv længere , når vi er i samme rum.

Der er sket en del med os i fortiden , fra hans families side og ham selv som gør jeg er kommer til et punkt hvor jeg ikke vil mere og synes ikke det er det værd at kæmpe for. 

Han spiller overdrevet sød fordi han ved jeg er ved at give op... han siger vi ska ha hus og bla bla ... men jeg vil det ikke! 

Er jeg for egoistisk ? Skal jeg kæmpe for børnenes skyld? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2018

Rockertand

Anonym skriver:

Vi har været sammen i mange år og har tre børn sammen... men men men problemet er jeg er ikke forelsket mere ... alt hvad han gør , irritere mig og jeg føler jeg er blevet til en sur mokke og er ikke mig selv længere , når vi er i samme rum.

Der er sket en del med os i fortiden , fra hans families side og ham selv som gør jeg er kommer til et punkt hvor jeg ikke vil mere og synes ikke det er det værd at kæmpe for. 

Han spiller overdrevet sød fordi han ved jeg er ved at give op... han siger vi ska ha hus og bla bla ... men jeg vil det ikke! 

Er jeg for egoistisk ? Skal jeg kæmpe for børnenes skyld? ��

Hmm....de fleste er vel ikke forelskede mere efter en del år, så kommer kærligheden kombineret med kedelig hverdag - og den er en bitch og skal bekæmpes med hård hånd. 

Anmeld Citér

17. april 2018

Mullemee

Nej, det skal du ikke, men du skal være sikker på, at du og far er gode venner, når I skilles, og at I kan tale sammen og være gode venner. Så skal dine børn nok klare den.

Anmeld Citér

17. april 2018

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hmm....de fleste er vel ikke forelskede mere efter en del år, så kommer kærligheden kombineret med kedelig hverdag - og den er en bitch og skal bekæmpes med hård hånd. 

Men hans måde at være på irritere mig 

Hans skal flere gange om måneden hjælpe sine forældre med ting .. og synes de tager hans tid fra os der har brug for ham.. og han siger han kan ikke sige nej til dem og han vil fortsætte med at hjælpe dem når de beder om det.

Han siger han har først nu efter mange år vil han vise sig sande jeg og grænser , det har han skjult i alle de år... jeg forstår det ikke , hvorfor skjule det. Han siger fordi så havde jeg nok forladt ham ..

Anmeld Citér

17. april 2018

Tine B

Jeg er af den personlige overbevisning at det er blevet for "nemt" bare at smutte når tingene bliver hårde. 

Jeg ville kæmpe ALT hvad jeg kunne - parterapi og hele lortet, inden jeg gav op. Især når der er børn involveret. 

Det lyder mest som om I har rigtig mange ting I skal have talt igennem og have lavet nogle forventningsafstemninger. 

Anmeld Citér

17. april 2018

B&J

Hvis du vil jer som par så syntes jeg i skal søge hjælp, så i kan se om gnisten kan komme tilbage nej man er ikke ny forelsket men mig og manden har snart været sammen i 10år og jeg er virkelig forelsket i min mand, ja han gør ting jeg syntes er træls osv men det syntes han sikkert også om mig. Men der for elsker jeg ham for den han er.

hvis ikke syntes jeg helt sikket i skal slutte forholdet, så du ikke går og er sur og træt Af forholdet det får jeres børn ingen ting ud af. Ud over sur mor og sur far osv.. lyt til dig selv hvad vil du? 

Kæmpe kram til dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.