Hva brugte i jeres første løn på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.579 visninger
23 svar
4 synes godt om
16. april 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja et totalt ligegyldigt emne, er bare nysgerrige!!

Så hva brugte i jeres første løn på, efter endt uddannelse? 

Min første løn, gik til et par støvler, som jeg havde gået og kigget på i et par mrd'er, men ik ville købe, før jeg fik min første "rigtige" løn. De kostede 1200kr, og ka stadig 13 år efter, tænker at det er vildt, at jeg brugte så mange penge, bare "for sjov" vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2018

(august)

Det er en sjov tråd og jeg tænker stadig tilbage på min første rigtige løn jeg fik. Jeg brugte den hele på min brudekjole ☺️

Anmeld Citér

16. april 2018

Tystys14

Min første løn, gik til et par støvler, som jeg havde gået og kigget på i et par mrd'er, men ik ville købe, før jeg fik min første "rigtige" løn. De kostede 1200kr, og ka stadig 13 år efter, tænker at det er vildt, at jeg brugte så mange penge, bare "for sjov" vh Stine 

Åh ville ønske jeg var der hvor jeg fik løn udbetalt, men der går lige et par år endnu før den er i hus her. Men når den tid kommer tror jeg helt ærligt jeg vil bruge noget af den første løn på at købe noget lidt dyrere legetøj til mine børn bare fordi "tja nu kan jeg" agtigt hi hi 

Anmeld Citér

16. april 2018

Birthdaybaby

Jeg gjorde ikke noget; havde haft jobbet som fritidsjob i et par år, øget timerne igen og igen og så til sidst var det fuld tid, kontrakt og pensionsopsparing.  Hehe. 

Min mand købte store bøffer uden at spørge til prisen da han fik sin første “volsenløn”, men det var også 8 år efter mig. :-) 

Anmeld Citér

17. april 2018

StineW79

(august) skriver:

Det er en sjov tråd og jeg tænker stadig tilbage på min første rigtige løn jeg fik. Jeg brugte den hele på min brudekjole ☺️

Det er heller ik et køb, man sådan lige glemmer vh Stine 

Anmeld Citér

17. april 2018

StineW79

Tystys14 skriver:

Åh ville ønske jeg var der hvor jeg fik løn udbetalt, men der går lige et par år endnu før den er i hus her. Men når den tid kommer tror jeg helt ærligt jeg vil bruge noget af den første løn på at købe noget lidt dyrere legetøj til mine børn bare fordi "tja nu kan jeg" agtigt hi hi 

Det lyder også som en rigtig god plan!! Vh Stine 

Anmeld Citér

17. april 2018

StineW79

Birthdaybaby skriver:

Jeg gjorde ikke noget; havde haft jobbet som fritidsjob i et par år, øget timerne igen og igen og så til sidst var det fuld tid, kontrakt og pensionsopsparing.  Hehe. 

Min mand købte store bøffer uden at spørge til prisen da han fik sin første “volsenløn”, men det var også 8 år efter mig. :-) 

He He typisk mænd!! Vh Stine 

Anmeld Citér

17. april 2018

Camillos

StineW79 skriver:

Begyndte på en opsparing til en ny bil 

Anmeld Citér

17. april 2018

esioul

StineW79 skriver:

Jeg brugte min første løn på to garageporte 

Vi overtog nemlig vores nybyggeri lige som jeg var færdig med uddannelsen og startede job. 

Anmeld Citér

17. april 2018

MegaMegetMor

Jeg kommer ikke til at kunne mærke glæden ret meget, for med øget indkomst falder boligstøtte og friplads tilsvarende, så giver samlet set ikke meget plus i den anden ende. Så altså. Kommer vel til at bruge den første løn på husleje og pasning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.