Ja, jeg kan nogle gange godt have lyst til bare at trykke på "børn gå væk" knappen i 5 minutter. Nogle aftener glæder jeg mig til de skal i seng, så jeg kan få ro og ikke skal igennem flere moar, moar, moar, moar, far, moar, moar, moar, far, moar, moar, moaooaaaarrr!
Jeg har godt hæve stemmen om morgenen, fordi hvis ikke jeg gør det, så sker der intet!! Som i INTET!! Så unger, sluk fjernsynet, vi skal ned og have overtøj på... Pause... Intet sker... Unger? Hey, sluk lige fjernsynet, nu skal vi afsted... pause... intet sker. Så råber jeg og vupti, så bliver fjernsynet slukket, og de er klar til at gå ned og få overtøj på. Men så skal vi da lige lege gemmeleg!! FUCK altså. Hvordan kan de tro, at vi har tid til at lege gemmeleg om morgenen? Jeg står altså ikke op kl 4 for at de kan hygge sig igennem morgenen... Råbe igen: Kom nu!! Så sker der noget. De opfatter, at vi ikke har tid til at lege gemmeleg. De kommer i overtøjet og står og venter ved cyklen, når jeg kommer ud. Så er vi klar...
Er det kun mig, der ikke har oceaner af tid om morgenen til at være superpædagog?
Anmeld
Citér