Hvor tidligt kan man teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. april 2018

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger, hvor tidligt er det så muligt at teste? 

Vi hyggede os for halvanden uge siden, min cyklus er uregelmæssig og dermed ikke til at regne med. Så jeg har svært ved at vide hvornår det er muligt at teste, UDOVER ved udebleven mens selvfølgelig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2018

frkchili

Anonym skriver:

Vi hyggede os for halvanden uge siden, min cyklus er uregelmæssig og dermed ikke til at regne med. Så jeg har svært ved at vide hvornår det er muligt at teste, UDOVER ved udebleven mens selvfølgelig 

Jeg testede positiv 3+3, men jeg vidste også præcis hvornår min ægløsning faldt. Det er jo noget sværere, når din cyklus er uregelmæssig, men prøv da at teste 4 uger efter din sidste menstruations første dag  Og hvis du ikke kan vente, så test et par dage før. Hvis den så er negativ, så vent et par dage og test igen.

Anmeld Citér

16. april 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg har testet positiv 3+0.

Anmeld Citér

16. april 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg kunne først teste positiv da jeg var over 5 uger henne...

men tag et gennemsnit af hvor lang din cyklus plejer at være når den kommer og så sig hvis der er gået den tid + 1 uge uden mens så tester du..

det er supersvært I know.. min cyklus er forlænget så jeg kan have 10 uger uden mens så det var supersvært de gange jeg troede jeg var at vente en uge mere før jeg testede...

Anmeld Citér

16. april 2018

hvj

Anonym skriver:

Kan fortælle at min veninde testede positiv 2+4 

Men det er sjældent man kan det, lillefinger reglen siger 14 dage efter ægløsning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.