Endnu et .? Til de kloge piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.241 visninger
22 svar
14 synes godt om
16. april 2018

Mullesmor

var ikke gravid sidst, blodprøver sagde 2.

Men nu står jeg med endnu et spørgsmål. 

Havde fuld positiv ægløsning test den 3.4 hvor min mand og jeg hyggede os samt den 4.4. 

Den 11.4 har jeg så 2 dage med minimal blødning, og så er det væk. Jeg har så haft her i weekenden, og Idag en masse stik og jag i understellet, tog så en g-test med negativ, tog så en æl-test og den er positiv, kan det virkelig passe jeg allerede skal have ægløsning igen??? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2018

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Mullesmor skriver:

Havde fuld positiv ægløsning test den 3.4 hvor min mand og jeg hyggede os samt den 4.4. 

Den 11.4 har jeg så 2 dage med minimal blødning, og så er det væk. Jeg har så haft her i weekenden, og Idag en masse stik og jag i understellet, tog så en g-test med negativ, tog så en æl-test og den er positiv, kan det virkelig passe jeg allerede skal have ægløsning igen??? 

Hej Jeg tænker lidt om blødningen evt. Skyldes, at ægget har sat sig fast. Æl testen er ikke positiv. Men den kan godt slå ud ved hcg.

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at teste igen i weekenden. 

for at den er der. 

Anmeld Citér

16. april 2018

Mullesmor

Har faktisk altid ment det var en skrøne at man kunne bløde lidt når ægget satte sig fast. Mest af alt nok fordi det er så sjældent. 

Ikke andet for at jeg må prøve at teste i weekenden som du siger. Og så se hvad den siger . 

Anmeld Citér

16. april 2018

Rockertand

Mullesmor skriver:

Har faktisk altid ment det var en skrøne at man kunne bløde lidt når ægget satte sig fast. Mest af alt nok fordi det er så sjældent. 

Ikke andet for at jeg må prøve at teste i weekenden som du siger. Og så se hvad den siger . 

Det er et helt almindeligt forekommende fænomen, men det er ikke en regulær blødning, men lidt farvet udflåd. 

Anmeld Citér

16. april 2018

hvj

Mullesmor skriver:

Tag en graviditstest igen om en uge 

Det er faktisk muligt at have ægløsning 2 gange på en cyklus 

Anmeld Citér

20. april 2018

Mullesmor

Kunne ikke vente . Min æl test er det samme som sidst og min gtest ja blank . 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. april 2018

Rockertand

Synes jeg aner en svag streg? Hvad siger en almindelig strimmeltest?

Anmeld Citér

20. april 2018

Miti's mama

Jeg havde tegnblødning ved begge mine da ægget satte sig fast - lyder meget som mine graviditeter! Kunne ikke teste positiv før 4+2. Krydser fingre 

Anmeld Citér

20. april 2018

Mullesmor

Har ingen strimmeltest kommer først med posten mandag.! 

Ligner en streg på billedet men i virkeligheden  ligner det mere at det blå farve er smadret ud til den ene side .

har aldrig prøvet tegnblødning eller haft en mens der varede 1,5 dag. Har konstant mens smerter, lænd smerter og især når vi når til aften hvor jeg kommer ned at ligge. Ingen symptomer ellers. 

Anmeld Citér

20. april 2018

Lillemy12345

Hvad hedder appen du bruger?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.