3 dage over tid - hvornår test ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. april 2018

Anonym trådstarter

Hej, min cyklus er normalt meget punktlig, men nu er jeg 3 dage over tid... Har bedt min søde mand købe en graviditetstest med hjem. Han kommer om en lille time - kan jeg godt teste der, eller skal jeg død og pine vente til i morgen tidlig...???

undskykd jeg skriver som anonym, men vi planlægger ikke graviditet (endnu), derfor vil jeg helst ikke have ansigt på......

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Hej, min cyklus er normalt meget punktlig, men nu er jeg 3 dage over tid... Har bedt min søde mand købe en graviditetstest med hjem. Han kommer om en lille time - kan jeg godt teste der, eller skal jeg død og pine vente til i morgen tidlig...???

undskykd jeg skriver som anonym, men vi planlægger ikke graviditet (endnu), derfor vil jeg helst ikke have ansigt på......

Du bør kunne teste nu.... Og hvis din mand køber en pakke med 2 teste igen imorgen tidlig 

Anmeld Citér

16. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Fik du testet? 

Anmeld Citér

17. april 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Fik du testet? 

Ja, det gjorde jeg og jeg er gravid...

Som skrevet er det ikke lige planen.... Jeg er lige startet i nyt arbejde, bare for at nævne én ting. Vi er blevet enige om en abort. Det er lidt hårdt, men tager det med oprejst pande. Nu ved vi, at vi sammen kan få børn. Vi har begge barn/børn fra tidligere, mærkelige forhold, så et barn sammen er absolut en drøm !!! Men, det dur simpelthen ikke nu  

Anmeld Citér

17. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Ja, det gjorde jeg og jeg er gravid...

Som skrevet er det ikke lige planen.... Jeg er lige startet i nyt arbejde, bare for at nævne én ting. Vi er blevet enige om en abort. Det er lidt hårdt, men tager det med oprejst pande. Nu ved vi, at vi sammen kan få børn. Vi har begge barn/børn fra tidligere, mærkelige forhold, så et barn sammen er absolut en drøm !!! Men, det dur simpelthen ikke nu  

Damn.... Det var ærgerligt øv! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.