2 gangs gravide ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. april 2018

Anonym trådstarter

Hvor skal man starte , jeg har en datter på 7 og er nu gravid for anden gang i 6 uge så det meget nyt ! og er så nervøs for alting .. mindes slet ikke jeg var så nervøs ved min første graviditet der tænkte jeg self skal det hele nok gå . Alt bekymrer mig om der nu også er hjerteblink om alle tal kommer til og være som de skal , om fødselen og om jeg nu også kan huske alle tingene det jo trods alt nogle år siden .. amen det helt åndssvagt at spekulere så meget i nået man enlig ikke er herre over alligevel .. Andre der også kan mærke at være gravid anden gang er anerledes ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Hvor skal man starte , jeg har en datter på 7 og er nu gravid for anden gang i 6 uge så det meget nyt ! og er så nervøs for alting .. mindes slet ikke jeg var så nervøs ved min første graviditet der tænkte jeg self skal det hele nok gå . Alt bekymrer mig om der nu også er hjerteblink om alle tal kommer til og være som de skal , om fødselen og om jeg nu også kan huske alle tingene det jo trods alt nogle år siden .. amen det helt åndssvagt at spekulere så meget i nået man enlig ikke er herre over alligevel .. Andre der også kan mærke at være gravid anden gang er anerledes ? 

Jeg kan mærke jeg er særdeles mere rolig denne gang.... Mærker graviditeten mere og sparkene meget tydeligere... Er længere om at reagere på ændringer i min krop. Har en datter på 5 og om 50 dages tid en lille efternøler �� jeg føler ikke jeg spekulerer eller har pokkers travlt med at læse om babyer når de er født osv.. Det er ligesom mere naturligt 

Anmeld Citér

14. april 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg kan mærke jeg er særdeles mere rolig denne gang.... Mærker graviditeten mere og sparkene meget tydeligere... Er længere om at reagere på ændringer i min krop. Har en datter på 5 og om 50 dages tid en lille efternøler �� jeg føler ikke jeg spekulerer eller har pokkers travlt med at læse om babyer når de er født osv.. Det er ligesom mere naturligt 

Det må være dejligt at være så rolig anden gang , kan være jeg slapper lidt mere af når jeg har set hjertet slå og sådan . 

Anmeld Citér

14. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Det må være dejligt at være så rolig anden gang , kan være jeg slapper lidt mere af når jeg har set hjertet slå og sådan . 

Jeg vil sige jeg først sådan rigtig blev rolig efter nf Scanningen ��

Anmeld Citér

14. april 2018

Anonym

Jeg er MEGET mere nervøs denne gang end første gang. Har en datter på halvandet, og er snart halvvejs med den næste. 

Første gang tænkte jeg ikke ret meget over at jeg var gravid, og var meget pragmatisk omkring evt abort; så var det jo fordi fostret ikke var levedygtigt, og så lavede vi jo bare en ny. 

Denne gang har jeg - og min mand - glædet os fra dag 1. Denne gang ved vi hvad vi går ind til, på godt og ondt. Denne gang ved vi hvad vi glæder os til, og hvad vi har at miste. 

For mig er det logisk at det fremprovokerer nogle andre følelser, og dem prøver jeg så at håndtere på bedste vis. 

Samtidig med glæder jeg mig over at jeg ikke er nervøs denne gang for om vi kan finde ud af at være forældre, for det er vi stjernegode til. B-) hehe

Tillykke med graviditeten. Det skal nok gå. ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.