Ny autostol, men hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

Mira0911

Joan ( Smallie ) skriver:

Det er også fint du snakker med dem i babysam om det men det er altså ikke altid de har en skid forstand på hvad de snakker om. De skal nemlig også sælge noget til folk

Jeg siger ikke at din lille trold ikke kan være i sin stol mere men hvis de ikke kan være der må man købe en større stoil så de stadig kan sidde bag udvendt eller lade være med at køre med dem til de er stor nok til at sidde forud vendt.

Da Niels var til 5 måneders undersøgelse vejet han 9,2 kg og så måtte jeg jo vende ham om hvis man skulle gå efter kg. Men jeg kunne ALDRIG drømme om at vende ham om når han ikke er ældre, og han blev faktisk forst vendt om da han var 15 måneder og der vejet han 12 kg så jeg købte en anden stol til ham han kunne være i, den går fra 0 til 18 kg.

Jeg skal ikke bestemme hvad andre skal gøre men jeg personligt syntes det er dybt uansvarligt at vende et barn om der kun er 6 måneder selv om det vejer 9 kg.

Joan

Ved ogdt babysam ikke altid har styr på tingene..

Julie er gået i 9. måned nu, vi forsøger faktisk at tage lidt så muligt med til tam tam... Så vi bliver gerne hjemme og hygger og så tager farmand afsted.. Vi allesammen tager kun afsted, hvis familie kræver at vi er med, og det sker heldigvis sjældent...

Jeg har det langt bedre med at være hjemme og hygge, end at tage hende med i bilen, hun kan godt nok sidde selv og har kunne holde hovedet selv...

Vi har det bedst med at blive hjemme, når der er noget tamtam..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Lise

Har ikke læst de andre svar, så med fare for at gentage nogen...

Simon sad også godt klemt i sin stol den sidste tid. Men vi fik af vide at vi skulle altså vente. En seks mdr baby er ikke stærk nok til at sidde i en forudvendt autostol. Vi skiftede ved 8½-9 mdr.

Anmeld

15. oktober 2009

Mie A

Jeg synes personligt at det er alt for tidligt at skifte autostol, når din søn ikke er ældre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.