Er denne positiv?...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. april 2018

Anonym trådstarter

Puha hvor er jeg dobbeltmoralsk, men nu bliver jeg simpelthen nød til at spørge her, er denne test positiv? 

Manden og jeg bruger kondom HVER gang, så vil simpelthen ikke kunne forstå hvordan eller hvornår jeg så er blevet det... Ikke at et evt barn ikke ville være velkommen, men puha det er dårlig timing lige nu.

Ved simpelthen ikke om jeg skal grine eller græde. Og er også i tvivl om den er positiv. Stegen kom efter Ca. 6 min. 

Testere pga jeg har haft halsbrand og kvalme siden tirsdag og ville udelukke graviditet pga manden drillede med der.

Det virkelig underligt at en del af mig er glad og en anden del vildt frustreret.  Håber nogle kan hjælpe os til at blive afklaret med resultatet. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2018

Anonym trådstarter

Prøve lige med billede fra anden vinkel da mit Kamera har svært ved at fokusere. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. april 2018

Meyer

Profilbillede for Meyer

Hvis den er kommet efter tid, kan man ikke stole på den. Vent et par dage og prøv igen.

Anmeld Citér

14. april 2018

Camellia

Er enig i at den ser positiv ud, men hvis den er over tid er den ikke gyldig. Prøv igen med en ny test (og morgen tis) 

Anmeld Citér

14. april 2018

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Troede bare ikke den ville kunne vise en steg med farve i hvis det var fordi den var negativ. Men som i også siger så er den kommet uden for tid. 

Tester igen om et par dage (eller i morgen hvis tålmodigheden ikke er der ).

Anmeld Citér

14. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Puha hvor er jeg dobbeltmoralsk, men nu bliver jeg simpelthen nød til at spørge her, er denne test positiv? 

Manden og jeg bruger kondom HVER gang, så vil simpelthen ikke kunne forstå hvordan eller hvornår jeg så er blevet det... Ikke at et evt barn ikke ville være velkommen, men puha det er dårlig timing lige nu.

Ved simpelthen ikke om jeg skal grine eller græde. Og er også i tvivl om den er positiv. Stegen kom efter Ca. 6 min. 

Testere pga jeg har haft halsbrand og kvalme siden tirsdag og ville udelukke graviditet pga manden drillede med der.

Det virkelig underligt at en del af mig er glad og en anden del vildt frustreret.  Håber nogle kan hjælpe os til at blive afklaret med resultatet. 

Man siger inden 5 min skal testen aflæses  det ændrer da ikke meget med 6 min?. Synes altså den virker positiv er du gået over tid ? 

Anmeld Citér

14. april 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Man siger inden 5 min skal testen aflæses  det ændrer da ikke meget med 6 min?. Synes altså den virker positiv er du gået over tid ? 

Det jo så en del af mit/vores problem, vi ved simpelthen ikke hvornår det skulle være sket. Jeg skulle ifølge kalenderen have min ægløsning lige om lidt. Men min sidste mens var meget kort (3 dage) og blødte ikke så meget som normalt. Har dog været i en mega stresset periode så troede faktisk bare det var derfor. 

Vi har heller ikke haft ret meget sex de sidste måneder, 2 gange i marts. Så for mig virker det simpelthen umuligt med en graviditet... men testen viser tydeligt lyserød streg... (stregen er tydligere end billedet viser) dog efter 6 min. 

Prøver at tester igen om et par dage. 

Anmeld Citér

14. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Det jo så en del af mit/vores problem, vi ved simpelthen ikke hvornår det skulle være sket. Jeg skulle ifølge kalenderen have min ægløsning lige om lidt. Men min sidste mens var meget kort (3 dage) og blødte ikke så meget som normalt. Har dog været i en mega stresset periode så troede faktisk bare det var derfor. 

Vi har heller ikke haft ret meget sex de sidste måneder, 2 gange i marts. Så for mig virker det simpelthen umuligt med en graviditet... men testen viser tydeligt lyserød streg... (stregen er tydligere end billedet viser) dog efter 6 min. 

Prøver at tester igen om et par dage. 

Skriv endelig en update, kondomet kunne være sprunget  eller din ægløsning kan have rykket sig grundet stress...  kan godt forstå du har svært ved at vente med at teste igen.. Den der uvished.. Puha 

Anmeld Citér

14. april 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Skriv endelig en update, kondomet kunne være sprunget  eller din ægløsning kan have rykket sig grundet stress...  kan godt forstå du har svært ved at vente med at teste igen.. Den der uvished.. Puha 

Skal selvfølgelig nok komme med en opdatering. Men puha er godt ikke helt mig selv idag må jeg nok indrømme. 

Vil helst vente til mandag med at teste for at få et mere sikkert svar. Men kan godt være jeg ikke har tålmodighed til det 

Anmeld Citér

14. april 2018

Ea1

Hej du .. jeg har netop brugt valmed test i forgårs, hvor den først viste positiv efter 30min. I og så MEGeT svagt. Tog så en ny i dag, som viste en utrolig svag streg omkring 5min, og derefter blev den mere og mere tydelig og efter 20min lige så tydelig som din .. jeg tror dog ikke at jeg er gravid, og har læst mange steder at valmed kan hive lyserøde streger over tid - måske har vi to købt valmed fra samme sending?  I hvert fald, håber du finder ud af om du er gravid, og et forsigtigt tillykke .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.