Hans internet adfærd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Desværre  I dag, gjorde jeg noget meget forbudt. kiggede på hans facebook, fordi siden stod åben. JA jeg er dum, men helt ærligt.

Ja, så kan jeg se han før har skrevet med andre piger mens vi var sammen, det er godt nok 3 år siden. Vi kom sammen i august 15, og han havde samtaler med piger helt op til 4-5 mdr efter vi offentliggør det på facebook.  Men det skræmmer mig, at han 1 måned og op til 2 mdr efter vores første møde, stadig snakkede med mange forskellige piger - OG han har flirtet med rigtig mange.

Ved ikke hvad jeg skal synes om det, plus han også søger efter piger på facebook. Jeg tænker, hvem er disse piger? Jeg aner ikke hvad han bruger det til.. 

Jeg føler mig som en kæmpe nar, og jeg ved ikke om jeg orker at konfrontere ham igen. Gjorde jeg sidst i påskeferien, og han løj jo bare igen. Lige nu føler jeg det nemmeste bare er, at leve med det her. Vores lille barn kommer til sommer. Jeg burde vel bare tænke, at så længe han er sammen med mig, så det lige meget.

Ved ikke hvad jeg skal gøre. Han vil heller ikke have vores vielse skal være offentliggjort på facebook, men der skal stå vi er i ''forhold''

Hvad ville I kloge damer gøre? 

Nu er jeg godt nok ikke en dame men jeg synes du skal tage snakken igen og ikke lade ham orme sig ud af den.

Vil lige sige jeg er så kæmpe modstander af at kigge på hinandens facebook, mail og lignende men når du nu har gjort det så synes jeg du skal handle på det. 

Han lyder som en paphat som har lidt svært ved at håndtere at dedikere sig til et forhold og gerne vil lave alt muligt fis ved siden af.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2018

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

Nu har jeg selv oplevet utroskab så måske jeg er lidt farvet. 

At han har skrevet med nogen for 3 år siden hvor I var nye ja det er hvad det være vil. 

MEN det han gør nu og at han lyver for mine alarmklokker til at ringe.. 

jeg ville nok tage billeder når jeg finder de sider og så forlange en snak og vil han ikke det så var jeg nok smuttet. Sorry men tåler ikke løgne især ikke når det tydeligvis handler om andre piger. 

Kwg oplevede også en mand der skjulte det værste og mest afslørende men han gjorde sig ikke umage. 

Pas på sig selv og lyt til dig selv. UANSET hvad. Hvis DU føler det han gør er over grænsen skal du sige fra NU

Ja, men jeg må indrømme at mine grænser er allerede blevet rykket rigtig meget i det her forhold.

vi har det ellers godt udover dét her, så jeg ved ikke om jeg er klar til at gå. Plus vi venter barn sammen, og jeg ønsker ikke på nogen måde at være alene.

jeg synes det er forkert, men jeg kunne også bare tænke “Fuck det”.

han har gang i mange projekter, og jeg har også fortalt at jeg forventer han finder tid til vores søn ved siden af 

Anmeld Citér

15. april 2018

L-mor

Anonym skriver:

Ja, men jeg må indrømme at mine grænser er allerede blevet rykket rigtig meget i det her forhold.

vi har det ellers godt udover dét her, så jeg ved ikke om jeg er klar til at gå. Plus vi venter barn sammen, og jeg ønsker ikke på nogen måde at være alene.

jeg synes det er forkert, men jeg kunne også bare tænke “Fuck det”.

han har gang i mange projekter, og jeg har også fortalt at jeg forventer han finder tid til vores søn ved siden af 

Hvad er du bange, der vil ske, hvis du siger: ‘jeg elsker dig, jeg synes, vi har det godt sammen og jeg glæder mig til at få barn sammen med dig. Når jeg kan se, at du har kigget på de her sider, osv. bliver jeg ked af det og utryg og når du nægter det og ikke vil tale om det, bliver jeg endnu mere utryg og ked af det. Jeg er nødt til at have en snak med dig om, hvad det her betyder’?

Anmeld Citér

15. april 2018

Anonym trådstarter

L-mor skriver:

Hvad er du bange, der vil ske, hvis du siger: ‘jeg elsker dig, jeg synes, vi har det godt sammen og jeg glæder mig til at få barn sammen med dig. Når jeg kan se, at du har kigget på de her sider, osv. bliver jeg ked af det og utryg og når du nægter det og ikke vil tale om det, bliver jeg endnu mere utryg og ked af det. Jeg er nødt til at have en snak med dig om, hvad det her betyder’?

Ved ikke om du har læst nogle af mine tidligere indlæg? Men der har jeg skrevet, at jeg allerede har konfronteret ham

flere gange og sidst i påsken så tog mit temperament over, resultatet af at have været ked af det i længere tid og frustreret.

Vores baby er også lidt for lille 

ja, han var sød og sagde søde ting, men her 2 uger efter så gør han det samme - ikke i samme omfang, men det sker stadig.

Jeg føler ikke jeg kan gøre mere nu.

Føler ikke det hjælper - uanset om jeg er blid eller om jeg er vred når det bliver gjort. Han siger der ikke er noget i det, og sidst løj han også om at være på Omegle. Først da jeg blev ved med at insistere på at han HAVDE besøgt den flere gange, selv efter han havde lovet ikke at gøre det igen.

Så det er håbløst føler jeg- jeg kan sige Fuck det, og så bide det i mig..

Anmeld Citér

15. april 2018

L-mor

Anonym skriver:

Ved ikke om du har læst nogle af mine tidligere indlæg? Men der har jeg skrevet, at jeg allerede har konfronteret ham

flere gange og sidst i påsken så tog mit temperament over, resultatet af at have været ked af det i længere tid og frustreret.

ja, han var sød og sagde søde ting, men her 2 uger efter så gør han det samme - ikke i samme omfang, men det sker stadig.

Føler ikke det hjælper - uanset om jeg er blid eller om jeg er vred når det bliver gjort. Han siger der ikke er noget i det, og sidst løj han også om at være på Omegle. Først da jeg blev ved med at insistere på at han HAVDE besøgt den flere gange, selv efter han havde lovet ikke at gøre det igen.

Jo, det har jeg. Jeg havde bare forstået dine tidligere indlæg sådan, at han  havde benægtet eller havde nægtet at tale om det. Og at du så havde givet op. Men I har altså fået talt om det. 

Anmeld Citér

15. april 2018

Anonym trådstarter

L-mor skriver:

Jo, det har jeg. Jeg havde bare forstået dine tidligere indlæg sådan, at han  havde benægtet eller havde nægtet at tale om det. Og at du så havde givet op. Men I har altså fået talt om det. 

Ja, det har vi.

Han lovede ikke og gøre det mere, men ja gør det stadig og har ikke fået en forklaring, hvad han får ud af det.

Anmeld Citér

15. april 2018

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Det med han søger naboen frem og hendes veninder eller andre er sikkert bare nysgerrighed... Han er da sammen med dig fordi han elsker dig.

jeg tror seriøst alle i ny og næ søger på forskellige venner, bekendte, gamle skole kammerater, folk i fitness centeret og det er altså ikke ensbetydende med man er utro. Så det er da normal adfærd, det gør de fleste altså... når det så er sagt, burde han måske ikke lade siderne stå åbne, da det tydeligvis gør dig usikker - men det kan han jo ikke vide medmindre du siger det til ham.

Så jeg ville bare tage en snak med ham, og sige hvordan du har det.

Og ærligt - hvem har ikke søgt på sin fx kollega på facebook/Instagram eller en fra fitness i nysgerrighed? Ikke fordi man vil hjem og være sammen med dem, men fordi man måske er nysgerrig på arbejde, venner, status osv. det er jo det de fleste bruger facebook og intagram til = at stalke andres liv :-)

hilsen en som lukkede sin facebook for et år siden.. ;-) 

Anmeld Citér

16. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Det var dig med omegle.... Synes du ikke at han har fået chancer nok nu ? 

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Hvad mener du?

Anmeld Citér

16. april 2018

Camillos

Camillos skriver:

Jeg har fulgt din tidligere tråd omkring omegle også... Jeg synes altså det er en meget besynderlig adfærd din kæreste har... Man skal ikke finde sig i hvad som helst...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.