L-mor skriver:
Hvad er du bange, der vil ske, hvis du siger: ‘jeg elsker dig, jeg synes, vi har det godt sammen og jeg glæder mig til at få barn sammen med dig. Når jeg kan se, at du har kigget på de her sider, osv. bliver jeg ked af det og utryg og når du nægter det og ikke vil tale om det, bliver jeg endnu mere utryg og ked af det. Jeg er nødt til at have en snak med dig om, hvad det her betyder’?
Ved ikke om du har læst nogle af mine tidligere indlæg? Men der har jeg skrevet, at jeg allerede har konfronteret ham
flere gange og sidst i påsken så tog mit temperament over, resultatet af at have været ked af det i længere tid og frustreret.
Vores baby er også lidt for lille 
ja, han var sød og sagde søde ting, men her 2 uger efter så gør han det samme - ikke i samme omfang, men det sker stadig.
Jeg føler ikke jeg kan gøre mere nu.
Føler ikke det hjælper - uanset om jeg er blid eller om jeg er vred når det bliver gjort. Han siger der ikke er noget i det, og sidst løj han også om at være på Omegle. Først da jeg blev ved med at insistere på at han HAVDE besøgt den flere gange, selv efter han havde lovet ikke at gøre det igen.
Så det er håbløst føler jeg- jeg kan sige Fuck det, og så bide det i mig..
Anmeld
Citér