Søde hemmelige ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. april 2018

csigvard

Jeg er nu i min anden graviditet (den første mistede vi desværre).. Og jeg har hele tiden været lidt i tvivl om, hvordan min kæreste følte og hvad han tænker omkring det hele.. Altså jeg ved, at han er lykkelig for, at jeg er gravid, men som mange andre mænd, så snakker han jo ikke så meget om sine tanker og følelser ..

Nu har han dog de sidste par dage udtrykt, at han er lidt bekymret for barnet, og om det stadig lever eller er død ligesom den sidste.. Og det er på trods af, at jeg stadig render med kvalme hver dag, og har ømme bryster osv... Så nu har jeg bestilt en tryghedsscanning på mandag, da jeg mener, at det ikke kun skal være mig, der føler mig tryg .. Men det er faktisk en smule sødt, at han går og er så nervøs, for så ved jeg, at han tænker en del mere på det, end han giver udtryk for..

Og nu kan jeg så se på hans computer, at han også er inde og tjekke navne .. Han vil ellers ikke tænke på navne, før vi har fundet ud af, hvad kønnet er, men jeg kan da se, at han alligevel ikke kan lade være hehe.. 

Ved ikke helt, hvad jeg ville med opslaget, andet end jeg lige ville fortælle, hvor sød min kæreste er (selvom det er i al hemmelighed), og hvor meget det får mig til at smile hehe..

Gør jeres mænd også sådanne ting, eller snakker I om alt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2018

Sommerbarnet

Min kæreste gjorde også sådan. Vi mistede desværre de første 4 graviditeter, og derfor var han i starten lidt bange for at knytte sig til den her. Jeg er 37+1 idag.

I starten ville han ikke snakke om noget babyrelateret. Jo, jeg vidste da at han glædede sig helt ekstremt og var lykkelig, men han var bange for at sige det højt. Da jeg var omkring uge 10 vist, tog jeg ham i at kigge på ble anmeldelser og priser. Det øjeblik betød så meget for mig, for der blev jeg 100 % bekræftiget i, at han er den rigtige mand for mig, og han bliver en helt igennem fantastisk far. 

Jeg kan helt klart forholde mig til den glæde det giver hos dig. Sådan nogle øjeblikke betyder bare så meget for mig. Jo da, det ville være rart hvis min kæreste havde delt sine følelser og tanker med mig, og vi havde snakket sammen alt. Men alle er forskellige, og nogen har det bedst med at holde kortene tæt til der er større sikkerhed. Sådan en type er min kæreste, og det skal der også være plads til. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.