Leveringstid på pas??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
10 svar
1 synes godt om
12. april 2018

baremig80

Hejsa alle.. 

Var ude på borgerservice i mandags og bestille pas.. Er dee nogle der for nydelig har fået nyt pas som kan huske hvor lang tid der gik inden i fik passet med posten?? Ved godt der står mellem 11-15 hverdage men ville vare høre om der mon var chance for det kom hurtigere.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2018

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
baremig80 skriver:

Hejsa alle.. 

Var ude på borgerservice i mandags og bestille pas.. Er dee nogle der for nydelig har fået nyt pas som kan huske hvor lang tid der gik inden i fik passet med posten?? Ved godt der står mellem 11-15 hverdage men ville vare høre om der mon var chance for det kom hurtigere.. 

Tror det var sidste sommer jeg bestilte til min datter, og der kom det overraskende hurtigt, indenfor en uge, så vidt jeg husker. Så chancen er der. Man kan vist også betale for en hastelevering hvis det er nødvendigt.

Anmeld Citér

12. april 2018

koeapabshicar

Men du kan jo bare få et midlertidigt pas hvis du skal bruge det inden det ankommer. Det fik jeg til min søn fordi vi skulle bruge det dagen efter :-)

Anmeld Citér

12. april 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB

I april sidste år tog det ca 8 dage. I august tog det knap 14 dage.

Anmeld Citér

13. april 2018

drabo

Profilbillede for drabo

1-3 uger, men de kan sætte det til haster, hvis du siger det til dem, når du bestiller

Anmeld Citér

13. april 2018

Mom of Two

Har lige bestilt til sønnen. Der gik små 14 dage før det var her.

spurgte de ikke hvornår du skulle bruge det? 

Anmeld Citér

13. april 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg fik nyt pas sidste år. Fik at vide der ku gå 1-4 uger. Jeg ku hente det efter 2 uger.

I tilfælde af at konflikten rammer, ka pas osv blive forsinket, så lige være obs på dette. Vh Stine 

Anmeld Citér

13. april 2018

Ann_27/11

Bestilte et i sidste måned og der gik der lige knap 2 uger.

Anmeld Citér

13. april 2018

Jegkiggerpåfugle

Fik pas på ungerne med posten for 14 dage siden og der gik kun en uge før de kom - helt fantastisk hurtigt og de sagde at i tilfælde af konflikt ville de sende dem med posten fremfor at vi skulle hente på kommunen hvilket ikke ville være muligt hvis konflikten ville starte

Anmeld Citér

14. april 2018

baremig80

Vi sagde de bare kunne sende det hjem men efterfølgende kom jeg til at tænke på postnord de er ikke altid loge stabile med deres levering så måske de bliver forsinket med at komme pga dem men nu må vi se.. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.