Gravid og nu med forstuvet ankel :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. april 2018

HBV

Jeg var til MD-skanning i dag og det var en dejlig oplevelse.  Min lille pige vokser fint og som hun skal. Skulle efterfølgende til en lægesamtale, da jeg har astma. Sidder og venter i venteværelset, lægen kommer ud og kalder mit navn. Jeg rejser mig op, går (prøver) og falder direkte til jorden. Prøver at rejse mig op og falder direkte ned igen ! Jeg kunne slet ikke mærke eller styre mit venstre ben. Overlægen hjælper mig hen på en stol og efter et par minutter rejser jeg mig og halter ind til samtale. 

Hvad skete der lige der? Har aldrig oplevet noget lignende!  Har oplevet at kunne mærke at et ben sov og jeg så naturligt skiftede stilling eller rejste mig op så det gik væk. Men det kom ud af det blå. Blev virkelig chokeret! 

Nu har jeg så en forstuvet ankel, der er hævet og blå 

Andre der har oplevet at benet/benene svigtede under dem i graviditeten?  Jeg var ikke svimmel og besvimede ik. Jeg sad med benene over kors tror jeg men jeg følte slet ikke en sovende fornemmelse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2018

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jeps.  

Da mit bækken drillede allermest kunne jeg ikke stole på mit venstre ben. Faldt aldrig . Men fik en teknik så jeg jeg brugte store dele af min vagt over på højre side.  

Men det gør så at jeg Idag er tydeligt stærkest i højre side og ikke venstre. 

Anmeld Citér

12. april 2018

HBV

årgang84 skriver:

Jeps.  

Da mit bækken drillede allermest kunne jeg ikke stole på mit venstre ben. Faldt aldrig . Men fik en teknik så jeg jeg brugte store dele af min vagt over på højre side.  

Men det gør så at jeg Idag er tydeligt stærkest i højre side og ikke venstre. 

Havde du bækkenløsning eller hvorfor drillede det?

Anmeld Citér

12. april 2018

årgang84

Profilbillede for årgang84
HBV skriver:

Havde du bækkenløsning eller hvorfor drillede det?

Ja havde bækkenløsning 

Anmeld Citér

13. april 2018

HBV

Er der slet ikke andre, der har oplevet noget lign.?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.