er jeg gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. april 2018

Pigen_21

Hej alle 

håber i kan hjælpe mig lidt i min forvirring

cirka en uge før min mens begyndte jeg at blive meget følsom, træt og havde mange andre symptomer på mulig graviditet, valgte at tage en tidlig graviditetstest som var negativ d 3 april skulle jeg have haft min menstruation, testede igen og den var negativ, ende med at gå 3 dage over og da jeg fik min "menstruation" var det meget lyserødt og var der kun i 2-3 dage, hvilket jeg aldrig plejer! min menstruation er regelmæssig, vare cirka 5-6 dage og har aldrig været forsinket før. Her efterfølgende er jeg stadig rigtig følsom, min livmoder føles mere hård end den plejer har læst at det er forskelligt fra person til person om hvor meget hcg man producere under graviditet, kan det muligvis også ske for mig? 

mvh en meget bekymret kvinde. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2018

Anonym

Pigen_21 skriver:

Hej alle 

håber i kan hjælpe mig lidt i min forvirring

cirka en uge før min mens begyndte jeg at blive meget følsom, træt og havde mange andre symptomer på mulig graviditet, valgte at tage en tidlig graviditetstest som var negativ d 3 april skulle jeg have haft min menstruation, testede igen og den var negativ, ende med at gå 3 dage over og da jeg fik min "menstruation" var det meget lyserødt og var der kun i 2-3 dage, hvilket jeg aldrig plejer! min menstruation er regelmæssig, vare cirka 5-6 dage og har aldrig været forsinket før. Her efterfølgende er jeg stadig rigtig følsom, min livmoder føles mere hård end den plejer har læst at det er forskelligt fra person til person om hvor meget hcg man producere under graviditet, kan det muligvis også ske for mig? 

mvh en meget bekymret kvinde. 

Tag en test hver uge indtil næste mens forventes - og så skal du vide, at alene dine tanker kan give dig alle fysiske symptomer på graviditet, der overhovedet findes, det er helt utroligt..

Anmeld Citér

14. april 2018

Pigen_21

Anonym skriver:

Tag en test hver uge indtil næste mens forventes - og så skal du vide, at alene dine tanker kan give dig alle fysiske symptomer på graviditet, der overhovedet findes, det er helt utroligt..

De tanker kan da også ødelægge alt kender ikke til hvordan en mulig graviditet føltes, men må lytte til min krop for tiden og der er så mange ting som føltes underlig og som man self begynder at lægge mærke til... det er noget kæresten og mig har snakket om længe nu og det er nok et inderligt ønske fra os begge at ønskebarnet, ville være på trapperne snart 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.