Sandale til 1,5 årig.... What to do...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
3 svar
2 synes godt om
11. april 2018

Loa

Prøver at være lidt på forkant og købe sandaler til den mindste nu. 

Men.... Skal der virkelig være 1-1,5 cm vokse tillæg i sådan en lille sko? Hendes kondi sko er str 21 og har købt et par sandaler i 23 og synes godt nok de virker voldsomme. 

Ydermere har hun åbenbart en tyk fod og kræver en sandal der ikke er så smal som dem jeg har købt (Pom Pom) Kender i nogle der har bredere vrist...?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2018

SofiaMik

Loa skriver:

Men.... Skal der virkelig være 1-1,5 cm vokse tillæg i sådan en lille sko? Hendes kondi sko er str 21 og har købt et par sandaler i 23 og synes godt nok de virker voldsomme. 

Ydermere har hun åbenbart en tyk fod og kræver en sandal der ikke er så smal som dem jeg har købt (Pom Pom) Kender i nogle der har bredere vrist...?

Min erfaring er, at sandaler ikke skal have så stort voksetillæg som vinterstøvler. Som hovedregel har mine børns sandaler kun været et nr større end deres vinterstøvler, når vi skulle gå fra Vinter til Sommer, hvorimod deres vinterstøvler er op til to nr større når vi går fra sommer til vinter.

Jeg synes heller ikke om, at skoene er for store. Har oplevet , at mine børn har taget mange flere fald i for store sko.

Min børns fødder er smalle og de bruger Ecco, Superfit og Adidas.

De kan ikke bruge Angulus, Skofus og Føtex' mærke som er al for brede - måske du kan bruge disse mærker ?

Anmeld Citér

11. april 2018

Mille123

Jeg har lige i dag været ude og købe sandaler i en forretning. Hun forklarede at det er vigtigt Sandalen sidder tæt ved anklen men at der skal være lidt luft i begge sider mellem fod og sandal derudover skulle der være ca en cm penge at give af mellem tæer og spidsen af skoen. Min søn havde str. 23 i vinterstøvler og vi kom hjem med 25 i sandal. 

Anmeld Citér

12. april 2018

2babygirls

Loa skriver:

Helr klart angulus. Dem får Anemone hvert årig de er så gode på hende. Madeleine får superfit fordi hendes ankler er så tynde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.