Hej
Min søn startede i vuggestue 1/3 og de sidste 14 dage har han været meget snottet. Det er for det meste klart snot men også lidt gul/grønt engang imellem og hans næse løber meget. Han hoster ikke, har ingen feber og er helt frisk og sover som han plejer. Men nu er jeg alligevel ramt af dårlig samvittighed over at have sendt ham afsted i vuggestue i dag, da næsten har rendt meget her til morgen. Men han er bare ikke rigtig syg, og jeg kan jo ikke holde ham hjemme i flere uger pga. snot da jeg altså har et studie at passe. Pædagogerne har ikke sagt noget udover at han godt nok er snottet og ja det kan jeg jo godt selv se. Men nu nager der bare en dårlig samvittighed over at have afleveret ham i dag
Hvad gør i andre når de små er snottet, men udover det er helt friske og upåvirket?
Alt ville gå i stå hvis forældre skulle holde deres børn hjemme med snot!
Hvis han er i godt humør, spiser, sover og ikke er generet, så kommer vores i vuggestue. Hvis det er på vippen til, jeg vil sende ham afsted, så svinger vi møder og arbejde rundt hvis muligt og bliver hjemme/henter tidligt/får mormor på banen. Hvis ikke det kan lade sig gøre, så kommer han afsted og vi beder pædagogerne ringe ham hjem hvis han får det værre/ikke er i trivsel. Det har vi dog ikke prøvet endnu.
Så ro på.
Vh.
Anmeld
Citér