Hvor lang tid varer øjenbetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2018

Rixus

Profilbillede for Rixus

Hvor lang tid varer en almindelig øjenbetændelse?

Min dreng Otto fik øjenbetændelse fredag aften, kom i behandling med dråber lørdag og har stadig øjenbetændelse idag 5 dage efter behandlingsstart.

Det er blevet bedre - i starten var det hvide i øjnene rødt, det er det ikke mere. Men han vågner stadig hver morgen med sammenklistrede øjne og får pus i øjnene flere gange i løbet af dagen

Renser øjnene i saltvand og drypper dem 2x dgl.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2018

migxher

De gange mine har haft øjenbetændelse har det været væk efter 5 dage (: Er han forkølet/snottet? Så kan det nemlig bare være almindelig snotøje han har nu, det hjælper øjendråber nemlig ikke på. Min den yngste har altid snotøje i forbindelse med at han er forkølet, det kan virke voldsomt men er heldigvis ufarligt. 

Anmeld Citér

11. april 2018

LM2402

Når vores dreng har haft øjenbetændelse, så har det næsten været helt væk et par timer efter første gang dråber med antibiotika. Har du fået ham podet for, om der rent faktisk er bakterier til stede? Og hvor gammel er han? 

Mvh.

Anmeld Citér

11. april 2018

anonym12

Snak med lægen, måske i skal have et andet præparat. Det har vi skulle en enkelt gang.....

Anmeld Citér

11. april 2018

Rixus

Profilbillede for Rixus

Tak for svar. Har snakket med lægen og er det ikke bedre imorgen skal jeg ringe igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.