Enlig mor, 2 børn - hvor meget til mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. april 2018

Anonym trådstarter

Hej alle

Skriver som anonym, da jeg ikke ønsker alle skal kende min situation lige nu, men som det ser ud nu skal jeg skilles.

Og nu er jeg ved at prøve at lave et budget over vores daglige økonomi og som overskriften siger, hvor meget vil i sætte af til mad + diverse til en voksen med to børn? Børnene er 7 og knap 2 år. Tænker at diverse også indeholder shampoo, bleer, vaskemiddel og alt sådan noget. Vi handler primært i Rema.

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Hej alle

Skriver som anonym, da jeg ikke ønsker alle skal kende min situation lige nu, men som det ser ud nu skal jeg skilles.

Og nu er jeg ved at prøve at lave et budget over vores daglige økonomi og som overskriften siger, hvor meget vil i sætte af til mad + diverse til en voksen med to børn? Børnene er 7 og knap 2 år. Tænker at diverse også indeholder shampoo, bleer, vaskemiddel og alt sådan noget. Vi handler primært i Rema.

På forhånd tak

Mon ikke 4000 rækker? Vi bruger imellem 2800-3500 pr måned vi er 2 voksne og 1 barn... Vi gør meget i at lave madplaner og spiser ofte rester dagen efter .. Vi er temmelig økonomiske 

Anmeld Citér

10. april 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Mon ikke 4000 rækker? Vi bruger imellem 2800-3500 pr måned vi er 2 voksne og 1 barn... Vi gør meget i at lave madplaner og spiser ofte rester dagen efter .. Vi er temmelig økonomiske 

Jeg havde godt nok tænkt max 4000, så  det sætter jeg bare af og bruger man knap så meget er det jo bare en bonus

Kommer også til at lave madplaner og handle en gang i ugen, så det bliver så økonomisk som muligt og ikke mindst tidsbesparende

Anmeld Citér

10. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Jeg havde godt nok tænkt max 4000, så  det sætter jeg bare af og bruger man knap så meget er det jo bare en bonus

Kommer også til at lave madplaner og handle en gang i ugen, så det bliver så økonomisk som muligt og ikke mindst tidsbesparende

Det lyder som en god ide 

Anmeld Citér

10. april 2018

Soonmom

Vi har 5000 til mad og diverse, vi er to voksne og to blebørn.

Hvis jeg var alene ville jeg Max bruge 3000 tror jeg 

Anmeld Citér

10. april 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg tænker i osse sagtens må kunne klare den for 3000 kr vis i bare sørger for madplan og handler 1 gang i ugen. 

Her er vi 2 voksne og 2 børn hvor den ene er ble barn og vi bruger 2400 kr om mdr inklusiv bleer vådservietter tandpasta osv. 

Dog bliver shampoo og skrabere købt ved siden af  

Vi laver mad liste som ligger fra fredag til fredag hander ind i weekenden og har 600 kr med handler stort set kun i rama og har ofte penge tilbage hvilket så kan give en pizza ude eller hvad man lige har lyst til en gang i mellem 

Anmeld Citér

10. april 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Maks 3000. Vi brugte 3500 da vi boede sammen, ungernes far og jeg. 

Anmeld Citér

10. april 2018

Tullemor

find eventuelt madforfattigrøve på FB - hun laver madplan udfra rema's tilbudsavis så tingene også bliver brugt

Anmeld Citér

10. april 2018

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Jeg er også begyndt at handle ind 1 gang om ugen - Er alene med min datter på 14 mdr. Jeg bruger i gennemsnit 2000 om mdr.  Jeg benytter mig af en madplan fra Madforfattigrøve - Som en anden også nævner. Handler også selv i Rema1000

Anmeld Citér

11. april 2018

Anonym trådstarter

Tusind tak alle sammen  alle jeres svar har hjulpet rigtig meget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.