Hej
Min datter på 6 mdr. Lider af silent refluks, og havde også alle de symptomer du beskriver, og flere til.
Vi fik anbefalet nexium af lægen, men da der er en masse bivirkninger ved preperatet valgte vi at gå andre veje. Den naturlige vej 
Vores datter får elmebark fra mærket solaray. Det er ganske naturligt, og uden bivirkninger. Det beroliger slimhinderne, og ligger en hinde, så syren ikke generer dem. Når pulveret kommer i kontakt med vand, danner det en masse planteslim, og det lindre symptomerne ved reflux rigtig meget.
Der står selvfølgelig på at pakken at det ikke kun bør gives til børn under et år uden lægens eller sundhedsplejskens anvisning. Men det står der jo på alt. Jeg er ret sikker på at det er ganske harmløst i forhold til syrepumbehæmmemde midler som nexium. Jeg forstår faktisk slet ikke hvorfor man skulle ændre på deres mavesyre, da det sjældent er det der er problemet, men lukkemusklen der ikke er udviklet endnu. At ændre på deres mavesyre kan have fertale konsekvenser for de små på længere sigt.
Min datter er stort set symptomfri, og det skete allerede samme dag som hun fik elmebark første gang
Det var somom jeg havde bestilt en ny baby
Håber du kan bruge det til noget.
Mvh
Olivias mor
Anmeld
Citér