Vis jeres dejlige børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

starsofheaven

Her er min datter Josephine hun er nu 1 år og 4 mdr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Vingummien

Jules skriver:

Her er min Viktor på snart 13 månender

Lang håret dreng

Anmeld

14. oktober 2009

Honningblomst

Her er så lige tre billeder af mine rødder...et hvor Konrad og Bertram maler med fingermaling(læg mærke til de gule brystvorter ), et hvor Konrad skulle se hvad der skete hos naboen og et hvor Jeppe og Bertram viser ægte brødre-kærlighed..

Anmeld

14. oktober 2009

Vingummien

Her er så lige tre billeder af mine rødder...et hvor Konrad og Bertram maler med fingermaling(læg mærke til de gule brystvorter ), et hvor Konrad skulle se hvad der skete hos naboen og et hvor Jeppe og Bertram viser ægte brødre-kærlighed..

Det er sku ikke finger maling men krops maling Eva

Anmeld

14. oktober 2009

3drenge

Her er mine 3 drenge

Lukas 7 år

Silas 4 år

Elias 2 uger

Anmeld

14. oktober 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Det er sku ikke finger maling men krops maling Eva

Det blev det i hvert fald til...virkelig humor. Smarte Eva skulle nemlig lige fylde badekarret så de kunne blive vasket og så sprang den varme (gamle) hane af og stod lige op i luften med vand og hver gang jeg satte den på sprang den af lige op i hovedet på mig og vand overaltgriner- Konrad gik rundt og skreg op af det kløede og killede, Bertram prøvede at vaske sig håndvasken med det resultat at der var ret grønt alle steder i køkkenet og den store sarte Jeppe sprang for livet og løb i haven for at tisse da der også var grønt på toilettet...Bertram var bange for vi ville drukne når alt vandet rendte ud.

Tilsidst fik jeg fat i en far til en fra Jeppes klasse og han satte den på,. men så var der intet varmt vand tilbage..og de to unger badede i 10 cm vand og næste morgen sendte jeg en mintgrøn dreng i skole-griner- det var fanme noget af en aften...

Anmeld

14. oktober 2009

lene

Her mine to Skønne unger, Mathias 5½ år og Clara Katherina 2 år

Anmeld

14. oktober 2009

Munder

Skønne Andrea, lige fyldt 3 år

Anmeld

14. oktober 2009

Vingummien

Eva skriver:

Det blev det i hvert fald til...virkelig humor. Smarte Eva skulle nemlig lige fylde badekarret så de kunne blive vasket og så sprang den varme (gamle) hane af og stod lige op i luften med vand og hver gang jeg satte den på sprang den af lige op i hovedet på mig og vand overaltgriner- Konrad gik rundt og skreg op af det kløede og killede, Bertram prøvede at vaske sig håndvasken med det resultat at der var ret grønt alle steder i køkkenet og den store sarte Jeppe sprang for livet og løb i haven for at tisse da der også var grønt på toilettet...Bertram var bange for vi ville drukne når alt vandet rendte ud.

Tilsidst fik jeg fat i en far til en fra Jeppes klasse og han satte den på,. men så var der intet varmt vand tilbage..og de to unger badede i 10 cm vand og næste morgen sendte jeg en mintgrøn dreng i skole-griner- det var fanme noget af en aften...

Hehe kan lige se det for mig

Anmeld

14. oktober 2009

Halbschön

Eva skriver:

ja undskyld, men jeg må lige grine lidt næste gang må du godt sørge for at ha skjult kamera ¨på - ka lige forestille mig det hele

skøn lille grøn dreng i badekarret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.