Lægge op til sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.374 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. april 2018

Anonym trådstarter

Jeg syntes at jeg hele tiden gør det samme når jeg vil lægge op til sex med min kæreste så jeg mangler inspiration til hvad jeg ellers kan gøre?? Jeg gør mig altid lækker og så nusser jeg ham og så går det ellers sin gang men det bliver altid for forudsigeligt for min kæreste. Hvad kan jeg gøre for at overraske ham seksuelt?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2018

Anonym

Jeg tænker at komme ud fra badet i blot et håndklæde (og smide det) og pirre ham på den måde.

Foreslå massage af hinanden (med olie), som jeg synes hjælper på at tænde op under begge parter.

Måske bare give et ordentligt kys og gøre det mere og mere hedt så det tænder jer.

Strutte lidt ekstra med bagdelen eller frontpartiet - måske lige tabe en masse ting og samle dem op med røven godt i vejret og evt give nogle frække blikke imens 

Anmeld Citér

8. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tænker at komme ud fra badet i blot et håndklæde (og smide det) og pirre ham på den måde.

Foreslå massage af hinanden (med olie), som jeg synes hjælper på at tænde op under begge parter.

Måske bare give et ordentligt kys og gøre det mere og mere hedt så det tænder jer.

Strutte lidt ekstra med bagdelen eller frontpartiet - måske lige tabe en masse ting og samle dem op med røven godt i vejret og evt give nogle frække blikke imens 

Uh... Gode ideer 

Anmeld Citér

8. april 2018

Anonym

Hvad med noget mere spontant? Altså jeg kan også godt lide at gøre mig lækker, men synes egentlig at jeg er sådan hverdagslækker(kan man sige det?)  Barberer mig hver anden dag og går egentlig altid i pænt tøj, håret sat og make-up. - det samme gør min mand, dog uden make-up. Haha 

Herhjemme har vi 3 børn og det kan derfor til tider være svært at knalde spontant, men jeg kan godt finde på at hive min mand med ud i køkkenet, på badeværelset eller lignende, kysse ham, gramse lidt og hviske at jeg glæder mig til at mærke ham senere, eller noget i den dur. 

Ellers pirrer jeg ham lidt fra morgenstunden. Vi går altid i bad sammen hver morgen og kommer derfor også tæt på hianden. Så har vi ligesom et “spil” i gang hele dagen, indtil der er tid. Frække sms’er i løbet af dagen. 

Anmeld Citér

8. april 2018

Anonym

Vi sender mange billeder til hinanden i løbet af dagen, det ænder os begge meget. Altså mine er af bryster eller frækt undertøj, med en lille tekst om hvad min krop vil gøre med ham, og hans er primært dickpics (typisk mænd, ikke ). 

Vi taler også meget om hvad vi kunne tænke os med hinanden, det pirre rigtig meget, og når den lille så er puttet om aftenen, så er man allerede godt tændt. 

Lækkert tøj, det behøver ikke være rollespil agtigt (stuepige, nurse osv), men et par tynde nylonstrømper der kan rives op, og en lækker bh kan være rigeligt.. 

hav kjole på, og sig at du ikke har trusser på indenunder.

spontan sex i ethvert rum, i bilen, til en fest etc ..

tag fat i pikken på ham i læbet af dagen, og sig du skal nyde den senere, mærke ham oppe i dig, mærke ham udvide dig, osv .. mænd tænder på at høre og se .. så visualiser hvad du kunne tænke han gjorde ved dig eller hvad du vil gøre ved ham.. 

Anmeld Citér

8. april 2018

Anonym

Hiv op i kjolen/trøjen når du ikke har noget indenunder, og på vej væk strit med numsen og giv dig selv en lille klask, det plejer at virke opmuntrende her 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.