Sen ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. april 2018

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har efterhånden prøvet at blive gravid i 7 måneder med min mand. Vi har sex i perioden dag 10-17 i cyklus, men der sker ingenting... har I nogensinde haft ægløsning senere end den periode i jeres cyklus?

Har stadig udflåd ugen op til min menses, men der er vi begge drænede af energi til at prøve der også, da vi har prøvet ugen før. 

Jeg er 173 høj og vejer 87 kg. Kan det være derfor? At jeg er heavy 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2018

Mor til F

Måske du har forskudt ægløsning? Altså at den falder forskelligt for måned til måned. Hvordan er din cyklud? 7 måneder er jo ikke så lang tid, så der er masser af håb ☺

Anmeld Citér

8. april 2018

csigvard

For det første så kan ÆL sagtens være forskudt hver måned.. Min kommer heller aldrig på præcis samme tid hver måned.. Første gang jeg blev gravid var den en uge for tidligt på den, og anden gang jeg blev gravid, var den nogle dage for sent på den..

For det andet så tror jeg på, at det stresser kroppen at fokusere så meget på graviditet og planlægge sexen.. Min kusine og min søster var ude for begge to at prøve at planlægge graviditeterne og sexen ud fra det, og ingen af dem blev gravide og ellers mistede de børnene.. Da de så slappede af og havde sex, når de rent faktisk havde lyst uden at tænke for meget over ægløsning, så blev de begge gravide med sunde og raske børn med det samme ..
Så prøv at sige til dig selv, at det nok skal ske, og så hav sex, når I har lyst og ikke kun når der nødvendigvis er ægløsning, for så slapper kroppen og psyken mere af, og så har jeg erfaret og tror på, at det er nemmere

Anmeld Citér

8. april 2018

csigvard

Og derudover kan jeg fortælle, at det ikke altid har noget med vægten at gøre .. Jeg er 165 cm høj og vejer 92 kg, og jeg blev gravid begge gange lige med det samme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.