Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle Min studiegruppe og jeg er i gang med at undersøge forældres tilfredshed med behandling af mellemørebetændelse hos deres børn indenfor de seneste 5 år. Vi håber derfor, I kunne tænke Jer at bruge maks 5 minutter på at besvare vores spørgeskema. Så hvis du er forælder til et barn/børn der har haft mellemørebetændelse indenfor de seneste 5 år, så vil vi sætte stor pris på din hjælp. Det er anonymt.
Spørgeskemaet findes på følgende link: https://docs.google.com/…/1FAIpQLSfRXdH0eIgnBRMMeX…/viewform
Med venlig hilsenMatilde, Mathilde, Sabina, Stine og Vibe
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Besvaret
Kunne dog godt tænke mig at man kunne have fået lov at uddybe lidt mere omkring det hele. Evt bare en boks til sidst hvor man kan beskrive forløbet.
Det er svært at svare på spørgeskemaet, når man har flere børn med mellemørebetændelse og de hver især er behandlet af flere forskellige læger.
Marie2016 skriver: Det er svært at svare på spørgeskemaet, når man har flere børn med mellemørebetændelse og de hver især er behandlet af flere forskellige læger.
Eller bare et barn, der er behandlet af flere læger over 5 år...
Det er godt nok svært at svare, når man ikke kan vælge flere svarmuligheder. Mit barn er f.eks både blevet kigget på med kikkert og fået målt tryk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128