Hcg tal 4+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.809 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2018

Anonym trådstarter

Jeg har fået et tal på 349 og synes det virker meget lavt

Andre ned lignende tal?

Er bare usikker på denne graviditet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har fået et tal på 349 og synes det virker meget lavt

Andre ned lignende tal?

Er bare usikker på denne graviditet 

Svært at sige.. hcg tal kan ik forudsige om det bliver til noget. Med min første havde jeg højt hcg hende mistede vi halvvejs i graviditeten, denne gang var tallet meget lavere og hun er stadig i maven 27+1 nu synes dit tal lyder normalt og gennemsnitligt. Nogle producerer bare meget og andre lidt mindre, bare det stiger 

Anmeld Citér

6. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Svært at sige.. hcg tal kan ik forudsige om det bliver til noget. Med min første havde jeg højt hcg hende mistede vi halvvejs i graviditeten, denne gang var tallet meget lavere og hun er stadig i maven 27+1 nu synes dit tal lyder normalt og gennemsnitligt. Nogle producerer bare meget og andre lidt mindre, bare det stiger 

Hej

Ja, har selv prøvet at miste næsten halvvejs og lige i starten... Sidste gang som mistede grundet sygdom .. Der var G testen klart rød og før kontrol stregen...

Derfor jeg er så utålmodig denne gang. Har ikke hørt fra min læge om mit tal og jeg skal vente til onsdag før jeg muligvis kan få en ny blodprøve... Dvs. En hel uge imellem blodprøverne.. Jeg vil bare svar og vished nu. 

Ventetid er bare ikke nemt når man har to mistede bag sig. 

Det er bare svært at gå og ikke vide om man er købt eller solgt.. 

Hvor lavt var dit tal med din nuværende? 

Anmeld Citér

6. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Forstår bare ikke hvorfor mine g test er så svingende?? Men ja, må væbne mig med tålmodighed 

Anmeld Citér

6. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Ja, har selv prøvet at miste næsten halvvejs og lige i starten... Sidste gang som mistede grundet sygdom .. Der var G testen klart rød og før kontrol stregen...

Derfor jeg er så utålmodig denne gang. Har ikke hørt fra min læge om mit tal og jeg skal vente til onsdag før jeg muligvis kan få en ny blodprøve... Dvs. En hel uge imellem blodprøverne.. Jeg vil bare svar og vished nu. 

Ventetid er bare ikke nemt når man har to mistede bag sig. 

Det er bare svært at gå og ikke vide om man er købt eller solgt.. 

Hvor lavt var dit tal med din nuværende? 

Jeg har selv mistet 3 gange i alt og vi har forsøgt i mange år, så jeg ved hvor svært det er om nogen. Åh mit var vist lige under 200 4+3 og omkring 400 4+5 og jeg fik lov at få taget blodprøver i uge 5 også hvor tallene SLET ikke fordoblede sig, men alt var helt fint alligevel, det viser bare at hcg er en mærkelig størrelse og at man ik rigtig kan regne med slle de grafer osv som er på nettet min test streg kom først hurtigere end kontrol stregen omkring uge 7. Der var dog ingen tvivl om at der var 2 streger. 

Mit bedste råd til dig er at acceptere at det er svært at være gravid efter at have mistet, vi kan hverken gøre til eller fra nu, det bedste du kan gøre er at prøve at slappe af så godt dom du kan og sige til dig selv at du altså ER gravid nu 

Anmeld Citér

6. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har selv mistet 3 gange i alt og vi har forsøgt i mange år, så jeg ved hvor svært det er om nogen. Åh mit var vist lige under 200 4+3 og omkring 400 4+5 og jeg fik lov at få taget blodprøver i uge 5 også hvor tallene SLET ikke fordoblede sig, men alt var helt fint alligevel, det viser bare at hcg er en mærkelig størrelse og at man ik rigtig kan regne med slle de grafer osv som er på nettet min test streg kom først hurtigere end kontrol stregen omkring uge 7. Der var dog ingen tvivl om at der var 2 streger. 

Mit bedste råd til dig er at acceptere at det er svært at være gravid efter at have mistet, vi kan hverken gøre til eller fra nu, det bedste du kan gøre er at prøve at slappe af så godt dom du kan og sige til dig selv at du altså ER gravid nu 

Mange tak for at dele ud af din historie. Alt vel og lykke til din graviditet. Jeg må være tålmodighed og afvente tiden og håbe på det bedste. Svært men ikke umuligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.