Hej
jeg var til gennemscanning i dag og fik afvide vi skulle have en lille dreng.
Ved godt det er vildt mærkeligt men havde bare både håbet, følt og troet det var en pige. Vi havde fundet et pige navn vi begge kunne li ( mest mig) og kan slet ikke blive enige om drengenavn. Det er vores absolute sidste barn så løbet er lige som kørt.
self skal jeg nok komme videre men havde lige brug for tid til helt alene at synke ind at jeg aldrig får mit pigenavn og små pige kjoler mm.
Vi har i forvejen en af hver hvor nr 2 også er en dreng og Sorry men syntes bare det var noget andet med den første som var en pige. Baby tøj til piger er også bare sødere.
Min mand sagde han også var lidt skuffet og jeg fik fortalt at det lige skulle synkes ind.
Vi henter de 2 andre børn hos min far som havde passet dem og mens vi er der ligger min mand sgu billeder og svar op på facebook.
Er bare SÅ skuffet. Han har bare lagt det op. Jeg havde ikke en gang sagt på facebook at jeg var gravid. Og nu er det bare ude i verden og helt uden mit samtygge.
Min mand syntes jeg er urimelig da det jo også er hans barn. Jeg syntes at netop fordi det er et fælles barn skal begge være enige. Jeg ville måske gerne have været med i det blev lagt op når jeg var klar.
Så ikke nok med jeg føler en skuffelse og godt ved det er forkert og tosset og føler mig som et dårligt menneske når nu baby var sund og rask men samtidig ved alle det nu og det var jeg slet ikke klar til.
Er det mig der er hormonel og urimelig?
Anmeld
Citér