Gravid eller ej??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2018

Familie

Krydser fingre for at den er der
Tænker at der kan være to forklaringer ud fra mit synspunkt.

Enten er du måske ikke så langt henne som du har regnet dig frem til og så skulle din test gerne blive mere tydelig om et par dage, ellers kan man også opleve at være blevet gravid, hvor den tidligt bliver annulleret af kroppen og at du har testet inden hcg'en er helt ude af kroppen igen. Men fornemmer at man ofte regner forkert på sin dato for længden i graviditeten 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2018

Miti's mama

Tillykke! Er det almindeligt at få taget en test hos lægen? Jeg fik bare at videse at hvis jeg havde en positiv hjemme test, skulle jeg bestille en tid omkring uge 9?

Anmeld Citér

7. april 2018

Sasja94

Positiv igen her til morgen. Men nu bløder jeg. Er det ikke et dårligt tegn?? ��

Anmeld Citér

7. april 2018

Mullesmith

Sasja94 skriver:

Positiv igen her til morgen. Men nu bløder jeg. Er det ikke et dårligt tegn?? ��

Ja det kan gå begge veje nu. Er det alm mens? Altså samme mængde eller mindre? 

Anmeld Citér

7. april 2018

Anonym8200

Sasja94 skriver:

Hej alle

I tirsdags tog jeg en test, den viste, efter mine øjne, positiv. Men Idag hos lægen, viste deres negativ. Jeg har dog læst mig frem til, at man ikke altid kan stole på lægens tests. 

Men hvad mener I? Ser testen på billedet positiv ud eller ej? Beklager den ringe kvalitet 

Hvis jeg er gravid, er jeg Idag 5+1

Sådan så mine tester også ud på begge mine graviditeter stort tillykke!

Anmeld Citér

7. april 2018

Sasja94

Mullesmith skriver:

Ja det kan gå begge veje nu. Er det alm mens? Altså samme mængde eller mindre? 

Altså det er ikke samme mængde. Farven ligner alm mens. Men hvis testen var positiv i morges??

og har læst at blødning er helt almindeligt under graviditet. Men hvor kraftig blødning er almindeligt? 

Bliver en smule urolig. Men min mavefornemmelser siger mig at der ikke er noget galt

Anmeld Citér

7. april 2018

Mullesmith

Sasja94 skriver:

Altså det er ikke samme mængde. Farven ligner alm mens. Men hvis testen var positiv i morges??

og har læst at blødning er helt almindeligt under graviditet. Men hvor kraftig blødning er almindeligt? 

Bliver en smule urolig. Men min mavefornemmelser siger mig at der ikke er noget galt

Ja jeg har ikke selv oplevet blødning da jeg var gravid. Men det hører man da om, uden at der sker noget ved det. Vi må håbe at den lille spire har sat sig ordentlig fast. Du kan jo så godt teste positiv i nogle dage efterfølgende selvom graviditeten er gået til grunde. 

Anmeld Citér

9. april 2018

Sasja94

Hej alle

Tusind tak for alle jeres svar :-) 

Men! I lørdags havde jeg desværre en spontan abort. Har fået taget blodprøver idag. Det tyder dog på at alt er ude og at min krop selv har klaret det hele, heldigvis. 

Så vi må på den igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.