Gravid uden at få positiv æl test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. april 2018

Ea1

Hej piger

Er der nogle der er blevet gravide uden at få en positiv æl test? 

Kan huske fra min første graviditet at jeg testede med æl teste i en cyklus hvor den var positiv to gange, men i næste cyklus fik jeg aldrig en positiv (og der blev jeg gravid alligevel).

Nu er jeg så igang med PB igen, og prøvede med æl teste i denne måned, fik dog ikke noget i nærheden af en positiv æl test, trods æl smerter og æl slim .. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2018

Anonym

Ea1 skriver:

Hej piger

Kan huske fra min første graviditet at jeg testede med æl teste i en cyklus hvor den var positiv to gange, men i næste cyklus fik jeg aldrig en positiv (og der blev jeg gravid alligevel).

Nu er jeg så igang med PB igen, og prøvede med æl teste i denne måned, fik dog ikke noget i nærheden af en positiv æl test, trods æl smerter og æl slim .. 

Jeg har aldrig brugt ægløsnings test til trods for pcos .. Hvis du har menstruation hver måned tænker jeg det er lidt overvurderet med de æl teste... Sex hver 2 dag så burde den næsten være hjemme 

Anmeld Citér

5. april 2018

Anonym

Ea1 skriver:

Hej piger

Jeg tror mere, at det handler om, hvor dygtig man er til at ramme vinduet for positiv test.

Anmeld Citér

5. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har aldrig brugt ægløsnings test til trods for pcos .. Hvis du har menstruation hver måned tænker jeg det er lidt overvurderet med de æl teste... Sex hver 2 dag så burde den næsten være hjemme 

Til trods for? Pcos-kvinder frarådes æl-teste, da man danner rigelige mængder lh, men ikke løsner æg, og så mister testene ligesom sit formål..

Anmeld Citér

5. april 2018

csigvard

Det kan sagtens ske, hvis du ikke lige får ramt det rigtige tidspunkt.. Og det er ret svært, da det ofte kan rykke sig nogle dage hver måned.. Jeg skulle have haft ÆL den 7. eller 10. februar, og jeg testede begge dage plus en eller to dage ekstra, og ingen af dem var positive, men jeg blev alligevel gravid og er nu i uge 9+3

Anmeld Citér

5. april 2018

Ea1

Okay tak for svar!!  

Jeg har ikke helt regelmæssig cyklus endnu efter mini piller, så det er derfor jeg prøvede med de æl teste .. 

Anmeld Citér

5. april 2018

csigvard

Ea1 skriver:

Okay tak for svar!!  

Jeg har ikke helt regelmæssig cyklus endnu efter mini piller, så det er derfor jeg prøvede med de æl teste .. 

Altså første gang jeg blev gravid, var jeg også lige stoppet med p-pillerne, og første cyklus var helt som beregnet.. Anden gang kom min ÆL en uge for tidligt, så jeg blev sørme gravid ved et uheld .. Og ja her under anden graviditet tror jeg, at min ÆL var to dage forsinket, så der kunne jeg heller ikke finde ud af det.. Heldigvis var det dog planlagt den her gang ..
Men man kan slet ikke regne med ÆL, for den kan som sagt skifte hver måned

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.