Overtøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. april 2018

Blop2

lader i vinterovertøj blive hjemme nu og sender termo, Regntøj og gummistøvler med? Eller hvordan ser det ud hos jer andre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2018

MorTilN

Ærligt jeg ville nok sende alle 3 med da vejret skifter så meget bare i løbet af en enkelt dag. Men det er så fra en medhjælper synspunkt, min søn starter først i institutionen om en måned så kender ikke fra den anden side endnu

Anmeld Citér

2. april 2018

Bissen

Mine får termotøj, regntøj og gummistøvler med - og flyverdragt samt termostøvler  

synes det skifter meget stadigvæk. 

Anmeld Citér

2. april 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Min søn får flyverdragt og termostøvler på. Han har termotøj liggende i vuggestuen pt. Så er der til alt slags vejr, men synes nu stadig der er koldt så flyverdragten er primær. 

Anmeld Citér

2. april 2018

NCB89

Imorgen får han termobukser, regnbukser, gummistøvler, striksokker og vinterjakke med. De er først ude fra midt på formiddagen og der er det tilpas til min søn.

Anmeld Citér

2. april 2018

Ena

Det kommer lidt an på, hvor i landet man bor. Hos min søster på Møn er der meget sne og meget koldt. Hos os i Aarhus er der høj sol og lunt, hvorfor termotøj er rigeligt. For en sikkerheds skyld, giver jeg mine værn hele pivtøjet med i morgen. 

Anmeld Citér

2. april 2018

Mom of Two

Vores får stadig både Regntøj, termotøj, almen jakke og flyverdragt med. Vejret er stadig alt for utilregneligt. - ligesom der både er gummistøvler, vinterstøvler og almindelige gummisko i børnehaven.

Anmeld Citér

2. april 2018

Soonmom

Mine får flyverdragt med i morgen, og termo og Regntøj med onsdag. (Hvor flyverdragten så er derover i forvejen) - det skulle ikke blive varmt i morgen

Anmeld Citér

3. april 2018

serinasmor

Blop2 skriver:

lader i vinterovertøj blive hjemme nu og sender termo, Regntøj og gummistøvler med? Eller hvordan ser det ud hos jer andre?

Her sneede det til morgen - vi er i flyverdragt og støvler i dag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.