Nakkefoldskanning 11+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. april 2018

tivolistang

Er der nogen der har været til Nakkefoldsskanning da de var 11+2? Det skal jeg, og jeg er lidt nervøs for at det er for tidligt
Jeg ved godt at jeg bare får en ny tid, men jeg går og er SÅ nervøs for den skanning. Så jeg håber da bare jeg kan gå fra sygehuset med en veloverstået oplevelse

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2018

Camillos

tivolistang skriver:

Er der nogen der har været til Nakkefoldsskanning da de var 11+2? Det skal jeg, og jeg er lidt nervøs for at det er for tidligt
Jeg ved godt at jeg bare får en ny tid, men jeg går og er SÅ nervøs for den skanning. Så jeg håber da bare jeg kan gå fra sygehuset med en veloverstået oplevelse

De gav mig en for tidlig tid på sygehuset så de fik rykket min tid med en uge.. Mener først nf er fra 12+0 men er ikke sikker

Anmeld Citér

2. april 2018

Camillos

tivolistang skriver:

Nf kan først foretages fra 11+4 - 13+6

Anmeld Citér

2. april 2018

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg var af sted til NF denne her gang da jeg var 11+5, og der fik jeg at vide var lige på grænsen, så 11+2 lyder måske lige tidligt nok?

Anmeld Citér

2. april 2018

tivolistang

JC2014 skriver:

Jeg var af sted til NF denne her gang da jeg var 11+5, og der fik jeg at vide var lige på grænsen, så 11+2 lyder måske lige tidligt nok?

Ja og så nogen steder læset jeg det som 11+0.
Men ligemeget hvad, så beholder jeg tiden til nakkefold. Så kan jeg også lige få den lille af se Det er trodsalt dem der har givet mig tiden Men måske rykkes jeg frem imorgen - det ville også være så fint

Anmeld Citér

2. april 2018

moar34

Vi havde tid 11+6 og blev sat tilbage til 11+4 men det var også grænsen tror jeg 

Anmeld Citér

2. april 2018

tivolistang

moar34 skriver:

Vi havde tid 11+6 og blev sat tilbage til 11+4 men det var også grænsen tror jeg 

Jeg har faktisk skrevet forkert i mit indlæg. Jeg er 11+3 imorgen Og det er sent aften jeg skal til NF. Faktisk klokken 20:15, så (MED GOD VILJE, HAHA) er jeg da mere en 11+4, end 11+3 .... hehe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.