Bør jeg være nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. april 2018

Anonym trådstarter

Har været til tilvækst scanning idag. Er 26+ og tøsen vejer omkring 1100 gr 

hendes mave er ret stor og det samme er benene (benene er jeg ik nervøs for)

hende der scannede sagde alt så fint ud.

hvad vejede jeres børn omkring de uger?

jeg er så ked af at det gør mig nervøs, men vi har været meget igennem for at nå hertil 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2018

L-mor

Anonym skriver:

Har været til tilvækst scanning idag. Er 26+ og tøsen vejer omkring 1100 gr 

hendes mave er ret stor og det samme er benene (benene er jeg ik nervøs for)

hende der scannede sagde alt så fint ud.

hvad vejede jeres børn omkring de uger?

jeg er så ked af at det gør mig nervøs, men vi har været meget igennem for at nå hertil 

Det lyder som en høj vægt ifølge mine gamle graviditetsbøger. Var det en privat scanning eller på sygehuset?

Anmeld Citér

1. april 2018

Anonym trådstarter

L-mor skriver:

Det lyder som en høj vægt ifølge mine gamle graviditetsbøger. Var det en privat scanning eller på sygehuset?

Privat, hun målte flere gange. I uge 23+2 vejede hun ca 678

Anmeld Citér

1. april 2018

HvidSne

Hvor blev du scannet henne?

Jeg var engang til tilvækstscanning, hvor de målte min datter helt forkert. Jeg gik lidt i panik, fik en ny tilvækstscanning et andet sted ugen efter, hvor hun var tilbage på sin kurve 

Anmeld Citér

1. april 2018

Anonym trådstarter

HvidSne skriver:

Hvor blev du scannet henne?

Jeg var engang til tilvækstscanning, hvor de målte min datter helt forkert. Jeg gik lidt i panik, fik en ny tilvækstscanning et andet sted ugen efter, hvor hun var tilbage på sin kurve 

Hende der scanner arbejder også på sygehuset, hun scannede mig blandt andet til md. Så hun burde have styr på det. Hun målte også flere gange for at dobbelt tjekke

Anmeld Citér

1. april 2018

HvidSne

Anonym skriver:

Hende der scanner arbejder også på sygehuset, hun scannede mig blandt andet til md. Så hun burde have styr på det. Hun målte også flere gange for at dobbelt tjekke

Når jeg Googler, så virker det som om, det er i toppen af gennemsnittet for 26+ uger, men ikke uhørt. Jeg ville stole på, at scanningsdamen havde sagt til, hvis du skulle være bekymret, selvom jeg ved, det er svært at slå koldt vand i blodet.

Anmeld Citér

1. april 2018

Anonym trådstarter

HvidSne skriver:

Når jeg Googler, så virker det som om, det er i toppen af gennemsnittet for 26+ uger, men ikke uhørt. Jeg ville stole på, at scanningsdamen havde sagt til, hvis du skulle være bekymret, selvom jeg ved, det er svært at slå koldt vand i blodet.

Ja jeg må vel bare stole på at der ikke er grund til at være nervøs hvis hun har sagt at det er fint. Det er vel bare en baby med godt sul på

Anmeld Citér

1. april 2018

Miti's mama

Man kan ikke helt tro på skanninger. To dage før min ældste blev født blev hun vurderet som 4 kg... hun var 3.1kg ... så længe de ikke er nervøse, så vil jeg slå koldt vand i blodet.

Anmeld Citér

1. april 2018

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Man kan ikke helt tro på skanninger. To dage før min ældste blev født blev hun vurderet som 4 kg... hun var 3.1kg ... så længe de ikke er nervøse, så vil jeg slå koldt vand i blodet.

Ja jeg ved det godt. Det er bare svært at slå id af hovedet når det er gået galt før, men jeg prøver 

Anmeld Citér

1. april 2018

Ellie79

Anonym skriver:

Ja jeg ved det godt. Det er bare svært at slå id af hovedet når det er gået galt før, men jeg prøver 

Vile finde ro i de siger baby er fin  hos mig målte de min datter til at veje 4,3 - næste dag hun ud ved ks da hun var så stor, hun vejede 3,2 kg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.