Gravid og sprøjte orgasmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.974 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. marts 2018

Anonym trådstarter

Er der andre end mig, der har enormt let ved at få sprøjte orgasmer efter i er blevet gravide?  der skal ingenting til her... Min kæreste er helt vild med det, men jeg kan jo ikke rigtig kontrollerer det og der kan blive temmelig vådt... Får det under ganske almindelig vanilie sex.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Er der andre end mig, der har enormt let ved at få sprøjte orgasmer efter i er blevet gravide?  der skal ingenting til her... Min kæreste er helt vild med det, men jeg kan jo ikke rigtig kontrollerer det og der kan blive temmelig vådt... Får det under ganske almindelig vanilie sex.... 

Jeg får det uanset graviditet eller ej, men det giver god mening efter min mening, hvis det er blevet hyppigere med graviditeten når det hele er mere sensitivt tænker jeg.. vi har “plastik”/ vandafvisende lagen under det almindelige lagen, så det nemt bare lige at hive af og ligge nyt på bagefter.. ������

Anmeld Citér

30. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ville ønske jeg kunne (lære det)!?

Må være super fedt

Anmeld Citér

30. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg får det uanset graviditet eller ej, men det giver god mening efter min mening, hvis det er blevet hyppigere med graviditeten når det hele er mere sensitivt tænker jeg.. vi har “plastik”/ vandafvisende lagen under det almindelige lagen, så det nemt bare lige at hive af og ligge nyt på bagefter.. ������

Jeg har taget mine forholds regler med det våde der .... Det er dog ikke altid sengen det går ud over . Ja det giver nok meget god mening... Synes bare det er vildt..før er det måske sket 1-2 gange om året 

Anmeld Citér

30. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ville ønske jeg kunne (lære det)!?

Må være super fedt

det er også ret frækt.. . I starten troede jeg at jeg tissede, ikke det fedeste  men fandt så ud af at det var en sprøjte orgasme   massere af stimuli af g punktet..  Hmmmm altså før jeg blev gravid fik jeg faktisk kun sprøjte orgasmer af anal sex  det kan også prøves? 

Anmeld Citér

30. marts 2018

Anonym

Da jeg var gravid med tvillinger fik jeg orgasmer i søvne uden noget som helst “hanky panky” Så det giver god mening for

mig, at du også nemmere får sprøjteorgasme

Anmeld Citér

30. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har taget mine forholds regler med det våde der .... Det er dog ikke altid sengen det går ud over . Ja det giver nok meget god mening... Synes bare det er vildt..før er det måske sket 1-2 gange om året 

Haha så sandt, vi har måtte kassere en sofa fordi vi ikke havde fået lagt tæppe under  det kunne jeg ikke lige makke med,, får det kun i missionær, så når vi laver andre stillinger skal jeg heldigvis ikke tænke over det

Anmeld Citér

31. marts 2018

Anonym

Du kan prøve at høre podcast “tændt” om sprøjteorgasmer. Der er forskning som tyder på, at det er urin - simpelthen fordi bækkenmusklerne presser det ud. Så giver det jo god mening under graviditet, hvis er der mere pres på det hele. 

Anmeld Citér

31. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Du kan prøve at høre podcast “tændt” om sprøjteorgasmer. Der er forskning som tyder på, at det er urin - simpelthen fordi bækkenmusklerne presser det ud. Så giver det jo god mening under graviditet, hvis er der mere pres på det hele. 

Det er en blanding af urin og sekret fra skeden ca 50/50 ifølge den dokumentar om sprøjteorgasmer de havde på dr for noget tid siden..  og jeg tænker at det sådan rent dyrisk giver rigtig god mening at vi kan det, ligesom alle de dyr der strinter i naturen for at  afmærke territorie eller for at vise at de er i brunst.. og det lugter også af urin når det tørre ind 

Anmeld Citér

31. marts 2018

Anonym

Er det noget man lærer? Er der noget bestemt i gør for det??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.