Hej.
jeg står lidt i en situation hvor jeg er lidt frustreret, men dybeste set ikke ved om jeg skal være det, eller hvordan jeg skal takle situationen....
Ella er 6 år, skøn, og fungere godt socialt i BH (starter i før skole efter påsken) hun er meget vellidt blandt venner og veninder.
MEN... Ella vil ikke med andre hjem og lege mere, det er startet for et halvt år tid siden, hun vil rigtig gerne have besøg hjemme.
Hun bliver rigtig ked af det, når modet svigter, da hun nok dybest set gerne vil med andre hjem.
Hun er meget "morglad", men ikke på en klostret måde, dog har hun brug for meget trygge rammer, og siger gerne når hun så bliver ked at hun bare vil være sammen med mig... I aften skulle hun have sovet ved mormor sammen med sin lillesøster, men da vi spiste der og ville køre her til aften, svigtede modet igen, og jeg kan mærke at hun bliver sur på sig selv. (Det er ellers aldrig et problem at være eller sove ved mormor,men jeg var forberedt på at det godt kunne være den ikke gik)
Jeg har en ide om at det ikke hjælper at presse hende, men jeg ønsker jo heller ikke at hun vælges fra nu de begynder i skolen, og ja jeg synes nok også alle de Legeaftaler er lidt meget, samtidig har de delt børne i 2 grupper, hvor Ella af uforklarlige årsager er revet væk fra sine trygge legerelationer, dette presser mig yderligere i forhold til at hun får en god start på et nyt kapitet...
Mon der er nogen som har egne erfaringer inden for området?
Anmeld
Citér