har brug for ens mening...
Jeg er gravid 9.måned. sygemeldt siden 6.måned grundet risiko for for tidlig fødsel, begyndende forkortet livmoderhals og mange mave smerter og så faktisk også en masse andet. Har så det meste af tiden skulle forholde mig i ro.
Har nu fået af vide ved sidste scanning for 2 uger siden, at alt kan ske nu.
og igår ved jordermor, sagde hun at baby ligger så langt nede og klar, som hun faktisk har gjort virkelig længe, at alt kan ske men vi ved jo selvfølgelig ikke hvornår.
Min kæreste og jeg har så for en måned siden bestilt billetter til en koncert i morgen aften, med hans kammerat og hans kæreste.
Har hele tiden sagt det slet ikke er sikkert, at jeg tog med, men vi bestilte alligevel også en billet til mig. Han ville virkelig gerne til denne koncert men havde virkelig Og så i baghovedet da vi bestilte at han måske ville tænke lidt mere over hvis der kunne ske noget end han faktisk gør..
nu er mit dilemma så om jeg skal tage med eller ej..
havde tænkt mig at tage bilen. Men da kæresten jo skal drikke øl og bliver fuld fordi den aldrig får for lidt med lige præcis den ven der skal med, så er det mig der køre.
hvis vandet går og der sker noget så må jeg jo gå, men hvad gør jeg så med kæresten som jo er faren, kan han tage med meget fuld fra koncert?
Det er ikke en mulighed at kæresten ikke drikker sig fuld for det vil Han, har han sagt. og jeg ved også det er stang fuld da det altid er sådan med lige den ven.
Jeg har prøvet at foreslå om han ikke bare kunne drikke lidt eller lade hver men nej.
Min kæreste er altid negativ ubehagelig og sur på mig når han er fuld. Ved ikke hvorfor, så det bremser mig også lidt for at tage med.
Men hvad havde i gjort..
Jeg er meget i vivl om jeg ikke bare skal blive hjemme. Og har talt med ham om tingene men han er ikke typen der gider tale om tingene og derfor sidder jeg altid lidt selv med det.
Det er jo slet ikke sikkert at vandet går når man er der men hvad hvis det gør og han er stang stiv?
Og i forhold til jeg ikke ved om jeg skal tage med alligevel er også at jeg virkelig ikke kan holde ud at stå op så lang tid af gangen, men sådan har de fleste højgravide det nok..
På forhånd tak
Hilsen en forvirret...