Kærlighed og hygge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts 2018

Anonym trådstarter

Hvad er for jer kærlighed og hygge?? Og hvad er det for jeres mænd?? Hvad bliver de glade over at I gør?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2018

Ena

Anonym skriver:

Hvad er for jer kærlighed og hygge?? Og hvad er det for jeres mænd?? Hvad bliver de glade over at I gør?? 

Min mand bliver ellevild, når der er Walking Dead og burgere i sofaen efter børnene er lagt i seng. Jeg synes det er skønt, når vi er ude. Også bare et par timer til en kop kaffe eller en gåtur i skoven. Når min mand tegner en kærlighedstegning eller skriver en lille "jeg elsker dig-seddel" eller fjerner is fra bilens ruder inden jeg står op, eller har lagt en varmedunk klar til mig i sofaen imens jeg er på vej hjem på cykel i minusgrader, og den slags kærlighedserklæringer, minder det mig om at jeg lever med mit livs kærlighed. 

Anmeld Citér

28. marts 2018

B&J

Vi skriver små sedler det gælder for os begge

vi hygger altid på sofaen når Daniel sover med tv eller film det elsker vi også begge to.

jeg elsker når jeg ikke kan sove ligger manden armen om mig jeg elsker det. 

Jeg føler mig så elsket når jeg ikke lige svare han at jeg elsker ham over en SMS han så skriver hallo jeg elsker dig med store bogstaver hihihihi det får man altid til at smile selv om set er mig der glemmer at svar

han elsker når jeg roser ham for hans mad han er super dygtig til at lave mad.

Anmeld Citér

29. marts 2018

Justthinking

Herhjemme er hygge at putte sammen på sofaen, eventuelt med vores datter (7 uger) sovende i sin lift lige i nærheden.

Kærlighed for mig er de små ting og jeg smelter, når min mand lægger små sedler rundt omkring. Han har et par gange lagt en seddel, hvor der står "du er så smuk", "du er mit fundament" og en enkelt gang har han lagt et lille brev ved min side da jeg vågnede.

Han ELSKER når jeg laver te til ham når han spiller computer, køber hans yndlingschokolade med hjem eller kysser, nusser eller aer ham.

Shit jeg er egentlig smask forelsket i ham 

Anmeld Citér

29. marts 2018

Anonym

Kærlighed er når min mand sætter min kaffe klar til mig om morgenen. 

Kærlighed er når han smører mine fødder og ben ind i creme uden jeg skal bede om det. 

Kærlighed er når vi slutter dagen af med at grine til tårerne triller i sengen. 

Kærlighed er når vi søger hinandens øjne i et særligt stolt øjeblik i vores datters liv, og deler de mange følelser. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.