Snack til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne og Nicklas skriver:

Sikke en mave hun må få...

Hun har faktisk aldrig fået tynd mave af det.. Sært nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Moderator

suanne85 skriver:

Hehe tror jeg også Emil kan hvis han fik lov. Han drikker meget vand også så vi sætter lige en grænse ellers kan vi jo skifte ble konstant

Idun er bare begyndt ikke at drikke særlig meget mere... Og hun går jo selv på wc...

Anmeld

14. oktober 2009

SaNiNa

Zafir skriver:

Hun har faktisk aldrig fået tynd mave af det.. Sært nok

det er da utrolig flot... hvis hun kan spise så mange vindruer uden at få dårlig mave.

Anmeld

14. oktober 2009

Vingummien

Zafir skriver:

Idun er bare begyndt ikke at drikke særlig meget mere... Og hun går jo selv på wc...

Ja der går nok lidt før Emil kan det hehe

Anmeld

14. oktober 2009

malou

Jeg køber frisk mozaella til Victor.. det elsker han. desuden er mandariner på dåse også blevet et hit!! Og ostehapper og riskager er han også helt skudt i...

knus malou

Anmeld

14. oktober 2009

hc=k

malou skriver:

Jeg køber frisk mozaella til Victor.. det elsker han. desuden er mandariner på dåse også blevet et hit!! Og ostehapper og riskager er han også helt skudt i...

knus malou

Mandariner på dåse?? Er der ikke meget sukker i dem?

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Sanne og Nicklas skriver:

det er da utrolig flot... hvis hun kan spise så mange vindruer uden at få dårlig mave.

Nej det er ret underligt Men hun må have en særlig evne for vindruer Hun kan også guffe rosiner uden at få dårlig mave

Anmeld

14. oktober 2009

malou

hc=k skriver:

Mandariner på dåse?? Er der ikke meget sukker i dem?

jo sikkert nok.. men han er vild med dem og jeg er ikke hysterisk lige mht dem.. men med alt andet er jeg underligt nok.. vi var faktisk til tandlægen idag og hun sagde det var ok bare man var forsigtig med sukkerholdige drikke og slik i fremtiden. Og det er vi naturligvis!! 

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.