Er sexting ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2018

csigvard

Nej det er på ingen måde i orden, når den anden partner ikke ved det og har godkendt det.. Hvis min kæreste gjorde det, ville jeg se det som utroskab

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2018

Anonym trådstarter

Jeg har skrevet med en anden, sådan frækt omkring sex.

Ikke fordi jeg gerne vil ha fysisk sex, men det mere for spændingen skyld.. 

Anmeld Citér

27. marts 2018

csigvard

Anonym skriver:

Jeg synes, at du skal stoppe med det samme, og stoppe al kontakt med den her person..

Vend den rundt og spørg dig selv "hvordan ville jeg have det/føle, hvis det var min kæreste, der gjorde det mod mig?"..

Og så synes jeg, at du snakke med din kæreste om, at der mangler noget spænding i jeres forhold/sexliv..

Anmeld Citér

27. marts 2018

Bananaalice

Spørg dig selv, er det her noget jeg vil fortælle til min kæreste? Så har du svaret. Hvis du kunne sige til dig selv det bare er en fantasi, og noget din kæreste ville finde okay, så er det vel okay? Men hvis du ved det kan såre din partner, og det ikke bare er en dum fantasi, så nej, det er ikke okay.

Anmeld Citér

27. marts 2018

Mom of Two

Anonym skriver:

Ville du syntes der var ok hvis det var din kæreste der havde gjort det? Kan du fortælle ham det og han bare vil tage det for det det er og ikke blive såret? 

At gøre det uden sin partners viden og accept, er på linje med utroskab.

Anmeld Citér

27. marts 2018

Mom

Profilbillede for Mom

Overordnet syntes jeg ikke at det er okay, det du har gang i, det vil sikkert såre din kæreste, ligesom det måske ville dig, hvis det var omvendt.

Om du skal droppe al kontakt til ham du skriver med, skal jeg ikke gøre mig klog på, da der jo kan være mange gode grunde til, at du forsat skal have kontakt med ham. Men jeg syntes du bør droppe jeres nuværende kontakt.

Bør du fortælle sin kæreste det, kan kun du vide. Måske er du nødt til det, måske ikke.

Dertil bør du måske tænke over hvorfor du har brug for den spænding, med en anden end din partner.

Anmeld Citér

27. marts 2018

Tommelise

Det kommer vel an på, om I begge synes, at det er ok i jeres forhold.

Hvis det sårer din kæreste, synes jeg, du skal stoppe og i stedet satse på at gøre jeres forhold lidt mere spændende - sende nogle frække beskeder til ham, investere i noget lækkert undertøj, eller hvad der nu virker for jer.

Anmeld Citér

27. marts 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Det er vel lige meget, hvad vi synes. Hvad synes din kæreste/mand?

Selvom 100 % af brugerne herinde svarede, at sexting er i orden, så er det jo ligemeget, hvis din partner ikke synes, det er i orden. Og det samme gælder med omvendt fortegn.

Personligt vil jeg ikke tillade det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.