Overvejer at smide håndklædet i ringen - igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. marts 2018

Anonym trådstarter

Nu sidder jeg her igen. Det er 3-5 gang inden for det sidste år.

Jeg er nu tættere end nogensinde på at ville tage springet. Men med to børn hus biler osv sammen. Er det jo ikke en beslutning man bare tager.

Jeg kunne virkelig godt bruge at snakke med en veninde om det.. Men de eneste jeg har tilbage er fælles venner og familie

Så nu aner jeg virkelig ikke hvem jeg skal snakke med omkring det. Jeg har virkelig brug for at høre en andens mening 

Hvad ville i gøre? Snakke med noget familie eller en fælles veninde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er nu tættere end nogensinde på at ville tage springet. Men med to børn hus biler osv sammen. Er det jo ikke en beslutning man bare tager.

Jeg kunne virkelig godt bruge at snakke med en veninde om det.. Men de eneste jeg har tilbage er fælles venner og familie

Så nu aner jeg virkelig ikke hvem jeg skal snakke med omkring det. Jeg har virkelig brug for at høre en andens mening 

Jeg ville snakke med min egen familie..   Men når alt kommer til alt er det jo din beslutning... Hvad med par terapi? 

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ville snakke med min egen familie..   Men når alt kommer til alt er det jo din beslutning... Hvad med par terapi? 

Tak for svar. Det har du helt sikkert ret i. Men nogen gange er det jo rart at høre andres mening

Han mener desværre at det er for dyrt og spild af penge. Og nej det er ikke fordi vi ikke har pengene.

Anmeld Citér

26. marts 2018

Sandratoft

Anonym skriver:

Hvis du vil snakke med en helt fremmed, må su gene skrive til mig  jeg lytter meget gerne. 

Anmeld Citér

27. marts 2018

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvis du vil snakke med en helt fremmed, må su gene skrive til mig  jeg lytter meget gerne. 

Tak. <3 Har du selv stået i en lignende situation eller? 

Anmeld Citér

27. marts 2018

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Tak for svar. Det har du helt sikkert ret i. Men nogen gange er det jo rart at høre andres mening

Han mener desværre at det er for dyrt og spild af penge. Og nej det er ikke fordi vi ikke har pengene.

Ang. Parterapi og økonomi så er det jo langt dyrere at blive skilt... hvis du er helt ude i skilsmisse så ville jeg give ultimatummet, terapi eller skilsmisse. Så ved du, at du har gjort alt i din magt for at redde forholdet. Også selvom i alligevel ender i skilsmisse så er det rart at man ikke på mørke dage kan tænke, kunne jeg have gjort mere... desuden skal i jo samarbejde endnu mere efte skilsmisse med børn, derfor er det godt at få alt på det rene inden. Held og lykke!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.