Nye sexlyster/fantasier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. marts 2018

Anonym trådstarter

Hej alle..

Er det kun mig, der pludselig har fået nogle nye sexfantasier under graviditeten?

Der er en fantasi, som jeg altid har syntes var en smule ulækker, og jeg har aldrig selv forstået den, men nu er jeg pludselig begyndt selv at have den, og jeg synes, at det er dybt forvirrende..

Det drejer sig om fantasien at skulle amme mig kæreste..Jeg tænder ekstremt meget på, at han sutter/dier, så der til sidst kommer mælkeproduktion.. Han suttede/diede en smule i går, og i dag sagde han, at hvis der en dag kommer mælk ud, så stopper han med det samme, hvilket gjorde mig en lille smule skuffet, men jeg turde ikke rigtigt sige så meget til ham omkring det, da jeg skammer mig over den fantasi..

Er der andre, der har prøvet det samme, og hvad har I gjort med de nye fantasier?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2018

Anonym

Jeg kukke også godt tænke mig at prøve det men tør slet ikke præsentere ideen for manden... 

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle..

Er det kun mig, der pludselig har fået nogle nye sexfantasier under graviditeten?

Der er en fantasi, som jeg altid har syntes var en smule ulækker, og jeg har aldrig selv forstået den, men nu er jeg pludselig begyndt selv at have den, og jeg synes, at det er dybt forvirrende..

Det drejer sig om fantasien at skulle amme mig kæreste..Jeg tænder ekstremt meget på, at han sutter/dier, så der til sidst kommer mælkeproduktion.. Han suttede/diede en smule i går, og i dag sagde han, at hvis der en dag kommer mælk ud, så stopper han med det samme, hvilket gjorde mig en lille smule skuffet, men jeg turde ikke rigtigt sige så meget til ham omkring det, da jeg skammer mig over den fantasi..

Er der andre, der har prøvet det samme, og hvad har I gjort med de nye fantasier?

Hihihi...

lidt sjovt sidste graviditet vilde kæresten gerne det, men det var desværre ikke noget for mig - så det blev et nej fra mig

- ja det virker som om det er ikke noget for ham når han siger sådan - øv 

Vi skal i parforhold respektere hinanden grænser, så du må nok leve med et nej

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kukke også godt tænke mig at prøve det men tør slet ikke præsentere ideen for manden... 

Ja jeg kender det .. Altså indtil videre, så har jeg bare "rost ham" og sagt, at det er virkelig godt, når han lige har gjort det ganske kort - lidt for at signalere, at han gerne må blive ved med det på den måde der, og det ser ud til, at han også har forstået det, for han gjorde det da igen i går.. Men hvad der sker, når/hvis der kommer mælk ud, aner jeg ikke..
Men det er måske en måde at fortælle din mand det på?

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hihihi...

lidt sjovt sidste graviditet vilde kæresten gerne det, men det var desværre ikke noget for mig - så det blev et nej fra mig

- ja det virker som om det er ikke noget for ham når han siger sådan - øv 

Vi skal i parforhold respektere hinanden grænser, så du må nok leve med et nej

Haha okay lidt komisk, at det var ham, som gerne ville prøve det ..

Men ja selvfølgelig skal man respektere hinanden, og hvis det slet ikke er noget for ham, vil jeg heller ikke tvinge ham til det.. Kan også tænkes, at jeg selv har ændret tankegang igen og synes, at det er utiltrækkende, når der en dag kommer mælk ud ..
Men tanken tænder mig en del..

Hvordan præsenterede din kæreste det for dig? Og prøvede I det eller sagde du nej fra start af?

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Haha okay lidt komisk, at det var ham, som gerne ville prøve det ..

Men ja selvfølgelig skal man respektere hinanden, og hvis det slet ikke er noget for ham, vil jeg heller ikke tvinge ham til det.. Kan også tænkes, at jeg selv har ændret tankegang igen og synes, at det er utiltrækkende, når der en dag kommer mælk ud ..
Men tanken tænder mig en del..

Hvordan præsenterede din kæreste det for dig? Og prøvede I det eller sagde du nej fra start af?

Faktisk var vi sammen ja sexuelt, og der var mælk all over the place  og det klistrer helt vildt

det var faktisk mig der spurgte om han kunne ja sutte på den ene bryst og prøve “tømme” den lidt

da han så gjorde det kunne jeg ikke lide det - fysisk var det dejligt, men psykisk for mig nej - det var bare ikke noget for mig

synes ikke selv det er mærkeligt,  jeg tænder bare ikke på det - han spurgte så efterfølgende om han måtte igen, hvor jeg så sagde, det var ikke noget for mig 

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Faktisk var vi sammen ja sexuelt, og der var mælk all over the place  og det klistrer helt vildt

det var faktisk mig der spurgte om han kunne ja sutte på den ene bryst og prøve “tømme” den lidt

da han så gjorde det kunne jeg ikke lide det - fysisk var det dejligt, men psykisk for mig nej - det var bare ikke noget for mig

synes ikke selv det er mærkeligt,  jeg tænder bare ikke på det - han spurgte så efterfølgende om han måtte igen, hvor jeg så sagde, det var ikke noget for mig 

Ja okay, men er da fedt, at du/I prøvede det .. Altså så går man da ikke i uvished og tænker, om det egentlig kunne have været sjovt alligevel hehe..

Men ja jeg ved heller ikke, om det vil være for grænseoverskridende for mig rent psykisk, da jeg altid har tænkt, at det kun er babyer, der skal die..

Så derfor er jeg nemlig også en smule forvirret over mine lyster, men ja der er vel ikke andet for at prøve det, når der en dag kommer mælk, hvis min kæreste vel og mærke er med på ideen dér.. Nu er jeg kun 8 uger henne, så der går jo noget tid, før der kommer mælk..

Dog spurgte min kæreste lidt sarkastisk, om jeg synes, at det ville være frækt, at han sugede mælk ud af mig, hvortil jeg svarede, at jeg lidt havde tanken om, at det kunne da i hvert fald være fedt, hvis han kunne sætte gang i det hele, så jeg evt. kunne sælge mælken, så vi kunne tjene lidt penge ..

Anmeld Citér

27. marts 2018

Anonym

Ja jeg har den fantasi og begyndte at have den under graviditen, og da suttede min mand på dem mens han rørte ved mig. Der kom et par dråber og det tændte os begge. 

Da baby så kom røg det naturligt væk, min amning gik så i stykker af mange årsager da baby var 3 måneder. 

Selvom jeg fik piller til at stoppe produktion blev der ved med at være en smule, det et der stadig i dag  måske fordi det holdt lidt ved lige. 

Det er egentlig mest følelsen hos mig der virker vildt godt og ikke så meget det der kommer ud. Og vi gør der som regel forbindelse med andet "leg". 

Jeg har ikke meget, Maks en deceliter og det passer fint, jeg kunne ikke tænke mig at fuld producere eller hvad man skal sige.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.