Barselsbesøg - gave til storesøster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. marts 2018

januar16

Vi skal på barselsbesøg inden længe hvor storesøster er 4 år. Jeg vil meget gerne give en gave til begge børn. Men er total blank på hvad den store pige ville blive glad for. 

Er der nogle af jer der vil være så elskværdige at hjælpe mig lidt på vej med ideer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2018

Mor Christa

Min næsten 4 årlige ELSKER Paw Patrol :-) måske en figur derfra? Eller et puslespil.

Anmeld Citér

25. marts 2018

Camillos

januar16 skriver:

Vi skal på barselsbesøg inden længe hvor storesøster er 4 år. Jeg vil meget gerne give en gave til begge børn. Men er total blank på hvad den store pige ville blive glad for. 

Er der nogle af jer der vil være så elskværdige at hjælpe mig lidt på vej med ideer? 

Klistermærke bøger... Tegne bøger, sjove trylletusser eller måske en baby lignende dukke?  alders svarende brætspil så fokus også er hos hende hvor bebs kan sidde hos mor og far mens de spiller .. Sorteper kortspil er et godt spil også 

Anmeld Citér

25. marts 2018

merethe

Profilbillede for merethe

Min næsten 4 årlige ELSKER Paw Patrol :-) måske en figur derfra? Eller et puslespil.

My little pony.

undskyld det skulle havde været trådstarter som jeg ville citere

Anmeld Citér

25. marts 2018

merethe

Profilbillede for merethe
januar16 skriver:

My little pony 

Anmeld Citér

25. marts 2018

Mom of Two

Hos vores nu snart 5 årige datter er My Little pony også et stort hit. Figurer, malebøger, tøj og alt går, bare de små ponyer er på. Klistermærker er desuden også bare sagen herhjemme.

Vores datter din bøger, film, klistermærker og tøj som storesøster gave når folk kom på barselsvisit. Bøger og film var især en god ting mens jeg sad med den lille, så der også var lidt fokus på hende.

Anmeld Citér

25. marts 2018

Christabelle

Min datter på 4 et halvt ville blive lykkelig for modelervoks eller en malebog med farveblyanter/tuscher.

Anmeld Citér

25. marts 2018

Anonym

Hvad med en personlig bog - du kan fx få en der hedder “X bliver storesøster”. Den er vist fra Min bedste bog 

Anmeld Citér

26. marts 2018

asphodel

Jeg bagte småkager udstukket i sjove faconer til et vennepars store dreng, for lillebror måtte selvfølgelig ikke få den slags ting, så det var ikke noget, som han kunne komme til at skulle dele. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.