Hvornår mærkede i liv 2. Graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2018

HBV

Camillos skriver:

Okay... Jeg købte en angel sound da jeg blev ved at være bekymret fordi jeg ikke kunne mærke noget før sent... 

Den angelsounds har jeg også og den er jeg bare så glad for ! Den har givet mig helt vildt meget tryghed  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2018

Camillos

HBV skriver:

Den angelsounds har jeg også og den er jeg bare så glad for ! Den har givet mig helt vildt meget tryghed  

Lige præcis.. Det gør meget når man bliver utryg at kunne høre der er liv ��

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Okay... Jeg købte en angel sound da jeg blev ved at være bekymret fordi jeg ikke kunne mærke noget før sent... 

Jeg føler jeg ved at blive smule skør over at jeg føler der noget der beværger sig i min mave og så som små bobler eller puf. Men når jeg er 17 uger henne nu og føler ikke rigtig at jeg er ikke en gang en smulle sikker om det var baby eller bare tarme. Så har jeg en bekymring om babyen stadig lever når jeg nu ikke mærker noget sikkert og jeg er 17 uger henne og at jeg trods alt andet gangs gravid. Hmm

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym trådstarter

Lillefis90 skriver:

Jeg mærkede først i uge 19. Fik at vide deg var helt normalt. Jeg var også mega bekymret, fordi man fik at vide, man mærkede det tidligere anden gang. 

Tak for dit svar. Det få mig til at lette en smule op. 

Anmeld Citér

26. marts 2018

Camillos

Anonym skriver:

Jeg føler jeg ved at blive smule skør over at jeg føler der noget der beværger sig i min mave og så som små bobler eller puf. Men når jeg er 17 uger henne nu og føler ikke rigtig at jeg er ikke en gang en smulle sikker om det var baby eller bare tarme. Så har jeg en bekymring om babyen stadig lever når jeg nu ikke mærker noget sikkert og jeg er 17 uger henne og at jeg trods alt andet gangs gravid. Hmm

Du kan købe en angelsound på nettet og du får den inden for 2 dage så kan du lytte til hjertelyd ��

Anmeld Citér

26. marts 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Tak for dit svar. Det få mig til at lette en smule op. 

Det var så lidt. Min JM var i hvert fald ikke bekymret. Min moderkage er ikke foran. 

Men jeg forstår godt, man bliver nervøs..

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Du kan købe en angelsound på nettet og du får den inden for 2 dage så kan du lytte til hjertelyd ��

Tak for dine svar. Jeg tjekker det ud. 

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym trådstarter

Lillefis90 skriver:

Det var så lidt. Min JM var i hvert fald ikke bekymret. Min moderkage er ikke foran. 

Men jeg forstår godt, man bliver nervøs..

Okay godt at høre. Og ja man bliver mbekymret.

nogle gange hvis jeg gå hurtig op eller når jeg har lagt mig og sidder lidt hurtig op. Så det som om jeg støder på noget. Det sker ikke tit men det sket 2-3 gange siden jeg bliv gravid. Ved du hvad det kunne værre?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.