rigtig mange plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

christina2412

hejsa piger.

jeg er idag 35+6 henne, og har siden jeg var ca 30 uger henne haft plukveer, de kom, når jeg lavede noget, men de sidste 14 dage kommer de også når jeg hviler, og den sidste uge er det blevet meget værre.

syntes nogen af dem virkelig gør ondt, tænker bare på der er 4 uger endnu, og er førstegangsfødene, så går jo nok over tiden, og tænker bare pu ha hvordan bliver det ikke, når de rigtige veer kommer.

er der nogen der er sådan ca lige så langt henne og har det sådan også, eller har prøvet det samme.

vågner om natten også pga plukveer og syntes det er ved, at være rigtig hårdt.

christina 35+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

marieanette

HejChristina.

Vi er lige langt henne har også kun 4 uger tilbage vil så lige sige at jeg er tredie gangs fødende, jeg kan også plukveer det meste af tiden, jeg gør det at jeg prøver at tænke på noget vildt godt eller en dejlig oplevelse der går som regl ikke så lang tid før de aftager. Det er jo meget normalt at man haar de plukveer for de er med til at gøre livmodren klar og gøre babyen klar til fødsel.

ved ikke om du kan bruge mit svar til noget...

marieanette

Anmeld

14. oktober 2009

christina2412

marieanette skriver:

HejChristina.

Vi er lige langt henne har også kun 4 uger tilbage vil så lige sige at jeg er tredie gangs fødende, jeg kan også plukveer det meste af tiden, jeg gør det at jeg prøver at tænke på noget vildt godt eller en dejlig oplevelse der går som regl ikke så lang tid før de aftager. Det er jo meget normalt at man haar de plukveer for de er med til at gøre livmodren klar og gøre babyen klar til fødsel.

ved ikke om du kan bruge mit svar til noget...

marieanette

ja ved godt det er normalt, men pu ha syntes de er slemme nogen gange, ved godt jeg kun skal være glade for dem, fordi det forbereder mig til fødslen  jeg prøver også på, at tænke på noget andet når de kommer, og puste stille og roligt ind og ud, men nogen gange føles det sku som om maven er ved at springe, fordi den bliver så hård og det er bare ubehageligt syntes jeg. er du ikke ved, at være utålmodig?           

christina 35+6

Anmeld

14. oktober 2009

marieanette

Hej Christina.

Nej jeg glæder mig bare over at der ikke er så lang tid tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.