Barsels besøg med mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. marts 2018

Kay

Haløjsa baby brugere

Der er sket det fantastiske at jeg er blevet faster i torsdags

Og i morgen skal vi på barselsbesøg hjemme hos den lille familie og vi har sagt at vi tager aftensmad med  

Men har i nogle gode forslag til mad for jeg er tom for ideer og det eneste min bror og svigerinde siger er ikke Lasange (for det kommer mine forældre med) 

det skal kunne transporteres i 30 min. Og derfor gerne genopvarmes eller laves færdig der oppe... Og så gerne noget der giver dem nemme rester til fryser eller køleskab  det var mange krav 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2018

Newsence

Frikadeller og kartoffelsalat

kødsovs

hjemmelavet burger ( kød kan genopvarmes og resten være skåret på forhånd så skal der bare varmes brød) 

boller/kylling i karry 

Anmeld Citér

24. marts 2018

Meyer

Profilbillede for Meyer

Mørbrad i fad

Anmeld Citér

24. marts 2018

Camillos

Kay skriver:

Haløjsa baby brugere

Og i morgen skal vi på barselsbesøg hjemme hos den lille familie og vi har sagt at vi tager aftensmad med  

Men har i nogle gode forslag til mad for jeg er tom for ideer og det eneste min bror og svigerinde siger er ikke Lasange (for det kommer mine forældre med) 

det skal kunne transporteres i 30 min. Og derfor gerne genopvarmes eller laves færdig der oppe... Og så gerne noget der giver dem nemme rester til fryser eller køleskab  det var mange krav 

Græske frikadeller med tzaziki og madbrød og en god salat til ��

Anmeld Citér

24. marts 2018

Mom of Two

Frikadeller med tilbehør

Boller el. Kylling i karry

mørbradgryde m kartoffelmos

tarteletter med høns i asparges

pitabrød m. Fyld

pandekager m. Fyld

Flæskesteg m. Tilbehør (og nok til flæskestegssandwich dagen efter)

kogt hamburgerryg med flødekartofler

Anmeld Citér

24. marts 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Et par lækre tærter og evt en salat til.

Anmeld Citér

24. marts 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kay skriver:

Haløjsa baby brugere

Chili con carne 

kylling/boller i karry

spaghetti

Anmeld Citér

24. marts 2018

L-Lotte

En lækker sammenkogt ret med kartoffelmos i et fad lige til at sætte i ovnen samtidig med at du varmer retten. er der rester kan de altid lave det med ris en af de efterfølgende dage, eller fryse det og have nem mad en dag.

Anmeld Citér

24. marts 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Kay skriver:

Haløjsa baby brugere

Hvad med mørbradgryde m tilbehør til? 

Eller tærter m tilbehør

boller i karry, coq au vin, pastasalat, indbagt laks, frikadeller(fx med boller til som frikadellesanwich). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.